تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۷۳۵
یک سایت خبری نوشت: پرزیدنت ترامپ ادعا کرده است که ویروس کرونا در ایالات متحده "کاملاً تحت کنترل" است، این در حالی است که بازار سهام به دلیل نگرانی‌ها در مورد شیوع ویروس کرونا با رکود مواجه شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از سایت خبری ام اس ان، پرزیدنت ترامپ روز دوشنبه ادعا کرد که ویروس کرونا در ایالات متحده "کاملاً تحت کنترل" است، این در حالی است که ارزش بازار سهام کاهش یافته است.
ترامپ که سفری تجاری به هند داشته، در توئیت خود گفته است: "کورونا ویروس در ایالات متحده کاملاً تحت کنترل است. ما با تمام کشورهای مرتبط در تماس و مراوده هستیم. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده و همچنین سازمان بهداشت جهانی بسیار سخت و هوشمندانه بر روی این مسئله کار کرده‌اند. بازار سهام برای من خیلی خوب به نظر می رسد!"
به دلیل افزایش نگرانی‌ها در مورد گسترش ویروس کرونا در خارج از چین، میانگین ارزش سهام شرکت داو جونز در روز دوشنبه 1031 واحد که بیشترین میزان سقوط ارزش سهام این شرکت در یک روز بوده، سقوط کرده است.
انتظار می‌رود که کاخ سفید برای مقابله با ویروس کرونا از کنگره ایالات متحده آمریکا درخواست بودجه‌ی اضطراری نماید، اگرچه هنوز مقدار آن مشخص نیست.
دولت ترامپ در اواخر ژانویه اقدام به تشکیل یک کارگروه ویژه برای مقابله با ویروس کرونا نمود و برای کاهش سرعت شیوع ویروس، از قرنطینه‌های مختلف و محدودیت‌گذاری در سفرهای عمومی استفاده کرد.
هوگان گیدلی، معاون دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنان به طور روزانه درباره این موضوع به رئیس جمهور گزارش عملکرد ارائه می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷