تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۶۹۱
وزارت دفاع آمریکا امروز (دوشنبه) اعلام کرد، کشتی‌ها، زیردریایی‌ها، هواپیماها و پرسنلی از ۹ کشور متحد در مدیترانه برای جنگ پیشرفته ضد زیردریایی (ASW) و رزمایش جنگی ضد سطح به میزبانی ایتالیا همگرا شده‌اند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دریاسالار اندرو بورچر، فرمانده زیردریایی ناتو در این بیانیه گفت: رزمایش سالانه ضد جنگ زیردریایی ناتو تحت عنوان داینامیک مانتا (Dynamic Manta) همچنان یکی از چالش‌برانگیزترین تمرین‌ها و فرصتی عالی برای نیروهای دریایی کشورهای عضو ناتو برای تمرین و ارزیابی مهارت‌های جنگ ضد سطح و ضد زیردریایی خود در یک محیط چالش‌برانگیز است.
در این بیانیه آمده است: ایتالیا به عنوان کشور میزبان، از تأسیسات بندر کاتانیا، پایگاه هلی‌کوپتر کانتینا و ایستگاه هوایی نیروی دریایی سیگونلا و همچنین عملیات سوختگیری، کمک پزشکی و اسکان پرسنل از پایگاه دریایی آگوستا، پشتیبانی عملیاتی و لجستیکی ارائه خواهد داد.
براساس این بیانیه، زیردریایی‌های فرانسه، یونان، ایتالیا و ترکیه تحت فرمان "فرماندهی زیردریایی ناتو" قرار است به کشتی‌هایی از کانادا، فرانسه، یونان، ایتالیا، اسپانیا و ترکیه بپیوندند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲