کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری نخستین کارگاه ارزیابی تاثیرات اجتماعی

5 اسفند 1398 ساعت 14:50

مرکز ارزیابی تاثیرات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در فعالیتی مشترک، نخستین کارگاه ارزیابی تاثیرات اجتماعی را در شهر کرج برگزار کردند.



به گزارش بلاغ، در راستای ترویج مفهوم ارزیابی تاثیرات اجتماعی و تلاش در جهت کاربردی کردن این دست از مطالعات و ایفای نقش در سیاست­گذاری­‌ها و برنامه‌­ریزی­‌های مدیریت شهری و همچنین افزایش آشنایی کارشناسان و مدیران شهری، در فعالیتی مشترک بین مرکز ارزیابی تاثیرات اجتماعی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، نخستین کارگاه ارزیابی تاثیرات اجتماعی در این شهر در محل سالن جلسات ساختمان مرکزی شهرداری کرج برگزار شد.
در این کارگاه دو روزه دکتر صلاح الدین قادری، دکتر غلامرضا اسکندریان، دکتر نوید سعیدی رضوانی و دکتر هادی برغمدی مطالبی را در حوزه ارزیابی تاثیرات برای حاضران بیان و در فعالیتی کارگاهی تلاش شد برخی از روش‌­های مورد استفاده در این حوزه مطالعاتی با همکاری حاضران اجرا و از خلال آن آشنایی حاضران با این حوزه بیشتر شود.
بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، در این کارگاه دو روزه مواردی همچون معرفی مطالعات ارزیابی تاثیر، معرفی رویکرد تحلیل پایداری در هدایت مطالعات ارزیابی تاثیر، آموزش روش اجرای مطالعات ارزیابی تاثیرات اجتماعی، معرفی منابع داده­ ای، مطالعاتی و.... جهت کاربرد در اجرای مطالعات ارزیابی تاثیرات اجتماعی و همچنین مرور نمونه‌­هایی از ارزیابی تاثیرات انجام شده انجام شد.
با هماهنگی صورت گرفته با شهرداری کرج مقرر شد این کارگاه نوبتی دیگر نیز برای کارکنان و مدیران شهرداری تکرار و پس از آن تلاش شود تا پژوهشگران استان البرز به عنوان جامعه مخاطب تحت آموزش قرار گرفته تا از این طریق از ظرفیت فارغ‌التحصیلان و متخصصان استان برای اجرای این مطالعات بهره گرفته شود.
 


کد مطلب: 414672

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414672/برگزاری-نخستین-کارگاه-ارزیابی-تاثیرات-اجتماعی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com