واکنش آیت الله معلمی به انتصاب برخی فتنه گران در دانشگاه

افراد آلوده به فتنه نباید در کرسی های مهم دانشگاهی قرار بگیرند

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۶۷
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به انتصاب برخی چهره های منسوب به فتنه در راس دانشگاه ها گفت: افراد آلوده به فتنه نباید در کرسی های مهم دانشگاهی قرار بگیرند.
۰
plusresetminus
افراد آلوده به فتنه نباید در کرسی های مهم دانشگاهی قرار بگیرند
بلاغ - آیت الله معلمی در واکنش به انتصاب برخی چهرهای منسوب به فتنه در دانشگاه های معتبر گفت: افرادی که در فتنه ی 88 آلوده بودند ، باید به اشتباه خود پی برده و از مردم و نظام و مقام معظم رهبری عذر خواهی کند نه اینکه امروز در دولت تدبیر و امید جایگاهی داشته باشند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد : متاسفانه امروز مسئولیت سنگینی مثل دانشگاه های دولتی را به کسی می دهند که هنوز صراحتا فتنه 88 را محکوم نکرده است ، این درحالیست که این جایگاه در پی تربییت و آموزش هزاران دانشجوی جوان است!
امام جمعه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه امام راحل فرمودند " نگذارید انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیافتد" ، گفت : ما نگران این نیستیم که چرا مسئولیت ها به شخص خاصی نمی رسد ، بلکه نگران این هستیم که چرا افراد ناباب در کرسی های مهم قرار می گیرند ، امیدواریم این چهره ها زمینه ساز انحراف جدی در روند کلی نظام نشوند و خواسته های نامشروع خود را بر انقلاب و رهبری تحمیل نکنند.
گفتنی است انتصابات اخیر وزیر علوم دولت تدبیر در حوزه روساء دانشگاه های مادر در کشور بحث برانگیز شد که از جمله آن انتصاب دکتر اصغری آقمشهدی یکی از چهره های فعال در اغتشاش سال 88 دانشگاه مازندران به عنوان رییس دانشگاه مازندران است که انتقاد بسیاری از چهره های علمی و فرهنگی استان را نیز به همراه داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
خدایا اگر دکتر اصغری در اغتشاشات سال 88 دست داشت غضب خودتت را در دنیا و آخرت نصیب ایشان کن و اگر در اغتشاشات دست نداشت خشم و غضب خود را در دنیا نصیب مدیر سایت بلاغ نیوز کن. اگر فکر می کنید در ادعای خود صادق هستید این کامنت را منتشر کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
ناشناس
خدایا خودت عاقبت ما رو بخیر کن....
آخه چرا؟؟؟؟
من نمیخوام این آقاهه رییس دانشگامون باشه.....
باید به کی بگم....!!!!!
سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم