کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

احمدی لاشکی در گفتگو با بلاغ خبر داد:

طرح سوال22 نماينده مجلس از وزير راه درباره آزاد راه تهران-شمال / تکذیب آخوندی

23 فروردين 1393 ساعت 13:42

نماینده مردم نوشهر ،چالوس و کلاردشت در مجلس از طرح سوال مجلس از وزیر راه در رابطه با خروج آزاد راه تهران - شمال از اولویت وزارت راه با امضای 22 نمایندگان خبر داد.


به گزارش خبرنگار بلاغ،قاسم احمدی لاشکی با اشاره به اظهارات چندی پیش وزیر راه در رابطه با خروج آزادراه تهران - شمال از اولویت وزارتخانه  گفت : با توجه به اینکه وزیر راه در کمیسیون های مختلف مجلس اظهارات خود در رابطه به خروج آزاد راه تهران - شمال از اولویت وزارت راه را تکذیب کرده  انتظار این است که وزیر محترم با جدیت این موضوع را رسانه ای کرده و پیگیری نماید.
وی با اشاره به انتقاد ائمه جمعه غرب مازندران در رابطه با این موضوع افزود: نمایندگان و شورا های شهر و روستا در غرب استان نیز نسبت به این مسئله گله مند هستند که باید مورد توجه قرار بگیرد.
نماینده مردم نوشهر ،چالوس و کلاردشت در مجلس با یادآوری این که این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار بوده و جزو پروژه ملی است، اظهار داشت: ما شاهدیم که هر ساله تعداد زیادی از افراد به استان مازندران به خصوص غرب مازندران سفر می کنند و این حجم جمعیت ساختارهای مناسبی را می طلبد.
وی با اشاره به پیگیری های قابل توجه این موضوع از سوی مجلس بیان کرد: طی پیگیری های انجام شده طرح سوالی با امضای 22 نماینده به هیات رییسه مجلس تحویل دادیم و قرار است وزیر برای توضیح درباره این موضوع به مجلس بیاید.
نامه 222 نماینده مجلس به رئیس جمهور درباره آزادراه تهران-شمال
احمدی لاشکی با اشاره به امضای نامه 222 نماینده به رییس جمهوری برای متوقف نشدن اجرای پروژه آزاد راه تهران - شمال خاطر نشان کرد: نمایندگان در این نامه از خواستار این شدند که رئیس جمهور به وزیر راه اعلام کند این پروژه جزو پروژه های اولویت دار است و حتما باید مد نظر دولت و وزارت راه قرار بگیرد.
 


کد مطلب: 41465

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/41465/طرح-سوال22-نماينده-مجلس-وزير-راه-درباره-آزاد-تهران-شمال-تکذیب-آخوندی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com