کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توصیه‌های ایمنی دانشگاه خواجه نصیر به دانشجویان خوابگاهی

5 اسفند 1398 ساعت 9:30

درپی شیوع ویروس کرونا در کشور، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی به دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی توصیه کرد نسبت به ترک خوابگاه‌ها و بازگشت به شهر خود حداکثر تا ظهر امروز دوشنبه ۵ اسفندماه اقدام کنند.



به گزارش بلاغ، دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی به دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی اعلام کرد: مطابق اعلام معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی نگرانی در موضوع حذف و اضافه و سایر موارد آموزشی وجود ندارد و زمان مناسب این موضوع پس از بازگشایی مجدد دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. توصیه می‌شود که دانشجویان با توجه به تعطیلی دانشگاه با هدف رعایت بیشتر موارد بهداشتی خوابگاه را ترک کنند و به شهرهای خود بازگردند.
همچنین براساس تصمیم کارگروه ویژه مراقبت های بهداشتی ذیل ستاد بحران دانشگاه خواجه نصیر،اعلام شده که با توجه به تعطیلی دانشگاه تا پایان هفته به منظور رعایت بهتر مراقبت‌های بهداشتی و به جهت کاهش احتمال انتقال و همه گیری ویروس کرونا در محیط های عمومی و لزوم اتخاذ تدابیر ایمنی توسط اداره امور خوابگاه‌ها، خواهشمند است نسبت به ترک خوابگاه‌ها و بازگشت به شهر خود حداکثر تا ظهر دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ اقدام نمایند.
به جهت انجام امور آموزشی و تشکیل کلاس اطلاع رسانی مناسب انجام می‌گیرد و دانشجویان نگران برنامه های آموزشی خود نباشند.
دانشجویان خوابگاهی که علائم ابتلا به کرونا ویروس یا ارتباط با افراد مشکوک به ابتلا را دارند مراقب باشند. همچنین دانشجویان برای پیشگیری از انتقال این بیماری به شهرستان محل سکونت، پیش از بازگشت از سلامت خود حتما مطمئن شوند. زیرا هدف از بازگشت آنها و تعطیلی دانشگاه‌ها جلوگیری از پخش و گسترش بیماری است.
 


کد مطلب: 414632

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414632/توصیه-های-ایمنی-دانشگاه-خواجه-نصیر-دانشجویان-خوابگاهی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com