تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۵۹۹
وزارت خارجه کره جنوبی کاردار اسرائیل را در اعتراض به ممانعت از ورود گردشگران کره‌ای به تل‌آویو احضار کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از شبکه خبری "کان" اسرائیل، وزارت خارجه کره جنوبی کاردار رژیم صهیونیستی را در اعتراض به ممانعت از ورود ۱۳۰ کره‌ای به فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو احضار کرد.
وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد: ما به اسرائیل تأسف‌مان را نسبت به این اقدام ابراز کردیم و خواستیم دیگر این کار را تکرار نکند.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: کره‌ای‌ها به اسرائیل گفتند که این تصمیم بدون اطلاع قبلی اتخاذ شده است. ۱۶۰۰ توریست از کره جنوبی همچنان در اسرائیل هستند.
سئول اعلام کرده که با گردشگرانش در اسرائیل بدرفتاری شده و از هتل‌ها بیرون انداخته شده‌اند.
وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرده هیئتی متشکل از ۷۷ توریست از کره جنوبی بین هشت تا ۱۵ ماه فوریه به اراضی اشغالی سفر کرده‌اند و مشخص شده که ۹ تن از آن‌ها کرونا داشته‌اند.
رژیم صهیونیستی امروز، یکشنبه، ۱۲ سرباز از پلیس گارد مرزی را بعد از همراهی هیئت کره جنوبی در جریان بازدیدش از حرم ابراهیمی در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری در ماه جاری میلادی قرنطینه کرد.
روز شنبه وزارت بهداشت اسرائیل اعلام کرد، ۹۹ تن بعد از اینکه مشخص شد با هیئت کره‌ای که به اسرائیل و فلسطین اشغالی سفر کرده‌اند تماس داشته‌اند، قرنطینه شدند.
به گفته وزارت بهداشت اسرائیل، گردشگران کره‌ای از تعدادی کلیسا بازدید کرده و در هتل‌های اسرائیلی در شهرهای القدس، الناصره، بحرالمیت، بئر السبع و الخلیل اقامت داشتند.
اسرائیل روز جمعه اولین مورد از ابتلا به ویروس کرونا را که یک زن شهرک نشین را مبتلا کرده بود، ثبت کرد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴