کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کتاب آموزش فروش مغازه‌دار پول‌دار مغازه‌دار بی‌پول نویسنده حمیدرضا بشیری

4 اسفند 1398 ساعت 14:30

یکی از کتاب‌های بسیار مهم دردنیای تجارت و کسب‌وکار کتاب آموزش فروش می‌باشد. این نوع از کتاب‌ها معمولا دارای تکنیک فروش هستند و بخش‌هایی از آن‌هم به مطالبی همچون اعتمادبه‌نفس فروشندگان و تعدادی از خصلت‌های مخصوص فروشندگان ثروتمند را مطرح کرده‌اند که شما با اجرای همان کارها می‌توانید فروش‌های موفق بساری را بدست بیاورید.



به گزارش بلاغ، بنابر اعلام سایت بشیری، کتاب آموزش فروش مغازه‌دار پولدار مغازه‌دار بی‌پول یکی از اثرگذارترین کتاب‌ها در بخش آموزش فروش و کتاب‌های مربوط به کسب‌وکار می‌باشد که آن هم باقیمت دیجیتالی بسیار ارزان فروخته می‌شود البته یک نکته اینجا هست آن‌هم که کتاب مغازه‌دار پولدار مغازه‌دار بی‌پول را باید در سایت www.hamidrezabashiri.com خرید کنید و یا از فروشگاه‌های بزرگ کتاب‌فروشی استان‌ها آن را درخواست کنید؛ ولی بهترین راه برای خرید کتاب آموزش فروش مغازه‌دار پولدار مغازه‌دار بی‌پول همین سایت آموزش فروش می‌باشد که حتی می‌توانید با ثبت‌نام در همین سایت ویدیوهای آموزشی رایگانی را هم مرتب طی سال و ماه ببینید تا با همه تکنیک‌های فروش آشنا شوید.
چند موارد از کتاب آموزش فروش مغازه‌دار پول‌دار مغازه‌دار بی‌پول را باهم بررسی می‌کنیم.
۱- در این کتاب آموزش فروش تکنولوژی فروش را با شما در میان می‌گذارد که با آن تکنولوژی و تجهیزات فروشی که برای یک فروشنده خرد یا بزرگ در نظر گرفته‌شده است می‌توانید فروش خودتان را بشدت بالا ببرید (البته در این بخش می‌توانید کارهای عملی را در ورکشاپ های که برگزار می‌شود بیاموزید و نتایج شگفت‌انگیز آن را مشاهده بفرمائید)
۲- فروشنده‌ای که اگر مشتری بسیار ثروتمند و خاصی وارد مغازه یا شرکت اش شد نمی‌داند چطور برخورد کند و شاید دست پای خودش را گم کند بهترین بخش آن اعتمادبه‌نفس فروشنده می‌باشد که می‌تواند بسیار کمک‌کننده به فروشنده یا صاحب کسب‌وکار باشد.
مهم:
۳-با داشتن ورکشاپی که همراه با کتاب می‌توانید در سایت حمیدرضا بشیری به آدرس www.hamidrezabashiri.com ثبت‌نام کنید که در ایران انگشت‌شمار کارگاه‌هایی است که شمارا طوری همراهی می‌کند که واقعا به آن نقطه‌ای که می‌خواهید در کسب‌وکارتان برسید و این مهم‌ترین عنصر و وجه تمایز این کتاب با همه کتاب‌های آموزش فروش می‌باشد.
انتشارات کلید آموزش که یکی از معتبرترین انتشارات ایران می‌باشد این کتاب را منتشر  کرده که در نوع خودش کم‌ سابقه است که می‌توانید مجوز آن را در تصویردرج شده مشاهده بفرمائید.


حمیدرضا بشیری یکی از نویسندگان حوزه کسب‌وکار است که همیشه خود را دانشجوی این رشته می‌داند و مهم‌ترین عنصر در خانواده را داشتن شغل مناسب برای تک‌تک افراد خانواده می‌داند و از همین رو همیشه برداشتن شغل برای همه سنین تاکید دارد.
زیرا می‌داند که خیلی از آسیب‌های جسمی و روحی از درست انتخاب نکردن همین شغل‌ها است زیرا در آن عنصری بنام عشق نیست و صرفا جنبه مالی آنها دیده می‌شود و اگر در جنبه فروش بیشتر و پولدارتر شدن نوشته‌اند یا سخنرانی کرده‌اند می‌دانند که پول را تنها بخشی از زندگی و کسب‌وکار می‌دانند نه همه‌چیز را فدای درآمد بیشتر و پول بیشتر کرد.
برای خرید کتاب آموزش فروش می‌توانید روی همین لینک کلیک کنید و یکی از بهترین کتاب‌هایی که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند را مطالعه بفرمائید حتی با ثبت‌نام و درخواست مشاوره می‌توانید از این سایت به‌خوبی بهره ببرید.
آموزش فروش و آموزش کسب‌وکار مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند به کمک یک نفر، یک خانواده، یک اجتماع و یک کشور و یا حتی جهان بشتابد.
پس واقعا این شغل مهم‌ترین ماده و عنصری است که اگر با عشق آمیخته شود می‌تواند به خیلی از مردمان جهان کمک کند ازجمله خود و خانواده که مهم‌ترین هم هستند.
 


کد مطلب: 414575

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414575/کتاب-آموزش-فروش-مغازه-دار-پول-دار-بی-پول-نویسنده-حمیدرضا-بشیری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com