تاریخ انتشاريکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
کد مطلب : ۴۱۴۵۲۹
وزارت خارجه سوریه دیروز (شنبه) در بیانیه‌ای خشم آمریکا از آغاز پروازها در فرودگاه بین‌المللی حلب را محکوم کرد و این خشم را "گستاخی واقعی" خواند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، اظهارات آمریکایی‌ها توازن خود را از دست داده و گستاخی واقعی در سیاست‌های دولت واشنگتن را به تصویر می‌کشد که شامل تجاوز به دیگران، مداخله در امور آنها و استفاده از تروریست‌ها برای پیشبرد طرح‌های شوم آمریکا می‌شود.
وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، اظهارات آمریکا ناشی از احساس ناکامی ایجاد شده در نتیجه شکست پروژه گسترش تروریسم و ناآرامی در سوریه است. این به نوبه خود انگیزه‌ای برای سوری‌ها جهت تداوم تعقیب بقایای تروریست‌ها و حامیان آنها تا آزادی آخرین وجب از خاک سوریه است.
وزارت امور خارجه اظهار داشت، جای تعجب ندارد که آمریکا با بازگشت زندگی به شهرهای سوریه، باز شدن مسیرهای حمل و نقل و از سرگیری پروازها در فرودگاه بین المللی حلب که در تسکین آلام غیرنظامیان نقش دارد، نگران باشد. این گام‌ها پس از شکست های تحقیرآمیز  گروه‌های تروریستی وابسته به آن در نتیجه پیشرفت ارتش عربی سوریه و امنیت کامل شهر حلب برداشته شد.

پیشتر، مورگان اورتاگوس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار توئیتی درباره راه اندازی مجدد فرودگاه بین‌المللی حلب نوشت، آغاز به کار مجدد این فرودگاه اهانت و گستاخی است و این چیزی نیست که مردم سوریه رویای آن را در سر دارند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما