طنین اقتدار نظام با حضور حماسی مردم در پای صندق های رای؛

"رضا حاجی پور" پیروز کرسی مجلس یازدهم آمل

تاریخ انتشارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۴۱۴۵۲۴
رضا حاجی پور با ۵۷۹۵۱ رای توانست صندلی سبز بهارستان را در آمل از آن خود کند.
۰
plusresetminus
"رضا حاجی پور" پیروز کرسی مجلس یازدهم آمل
به گزارش بلاغ، روز گذشته در حالی وارد سردترین ماه سال شده بودیم که گرمای انتخابات تب و تاب سیاسی خاصی داده بود.

ذوق انتخابات و شور و شوق تصمیمی بزرگ، آمل را مصمم کرد تا بار دیگر بر سرنوشت شهرشان مهر تایید بزنند و  حماسه آفرینی کنند.
 آملی ها در پای صندوق های رای بار دیگر فهماندند که معامله های دشمن توهمی بیش نبوده است.

 ساعت ۸ صبح جمعه دوم اسفند ماه  ۹۸ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان در سراسر کشور آغاز شد، انتخاباتی که بسیاری تمام توان خود را گذاشتند تا آن را کم رنگ کنند، بحران اقتصادی، تحریم، ترور سردار دلها، حتی بیماری چون کرنا و در روز انتخابات پیوستن ایران به لیست سیاه و این نشان می دهد هیچ قدرتی به پای اراده مردم نخواهد ایستاد و ارمانی که با نهضت امام ره شکل گرفت و انگار او را پایانی نیست.

آملی هایی که در ششم بهمن سال ۱۳۶۰ با حضور پرشورشان در مقابله با سودجویان و فتنه گران نظام جمهوری اسلامی، حماسه ای آفریدند که برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

بار دیگر و مثل همیشه با حضورشان در میای صندوق های رای حماسه دیگر آفریدند تا به دشمنان اسلام بفهمانند با همه مشکلات داخلی، انواع تحریم ها و فشارهای اقتصادی، جنگ های متعدد نرم و روانی به پای اقتدار نظام شان می مانند.

ثابت کردند همچنان پشت ولایت فقیه شان با ایثار و ایستادگی قرار می گیرند تا در گام دوم انقلاب شما محکم خود را همچنان بر دهان مستکبران بکوبانند.

 آمدند آن هم علاوه بر خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به برکت خون شهدای مدافعان حرم، امنیت و وطن تا بگویند باز هم خون می دهند اما به حفظ کشورشان در مقابل دست بیگانه می ایستند.
اینبار هم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم شهر دارالمومنین آمل به میدان آمدند.

خانم جوانی که در ساعت های اولیه جمعه به پای صندق های رای آماده بود، گفت: آمدم برای دینم و اسلام و آن وظیفه ای که به نظام دارم.

وی با بیان اینکه هر ایرانی که تعلق خاطر دارد: رای دادم حتی اگر با شناخت کاندیدا نباشد؛ اما حضورم را مهم دانستم.

خانم دیگری که خود را پزشک معرفی کرده بود مهمتربن هدف حضورش را در میای صندوق رای، کشور و مردمش بیان و عنوان کرد: از زمانی که به دنیا آمدم از رشادت های مردمم گفتند و اینکه خیلی شهید دادیم.
وی ادامه داد: وظیفه خود دانستم به عنوان جوان و برای جوانانم بیایم و خوشحالم که آمدم رای دادم.

مردی که کودک سه ساله ای به بغل داشت در این گفت وگو گفت: به عشق رهبرم و به برکت خون پاک سردار حاج قاسم سلیمانس امدم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آمدم تا آینده فرزندم با انتخابم بسازم.

سید جعفر رسولی فرماندار آمل پس از پایان زمان قانونی رأی گیر، با اشاره به مجموع ۱۱۱ هزار و ۱۱۹ رأی مأخوذه در آمل گفت: رضا حاجی پور  با کسب ۵۷ هزار ۹۵۱ رأی توانست با بیشترین آرا  صندلی سبز بهارستان را از آن خود کند و وارد مجلس یازدهم شود.

وی با بیان آرای دیگر کاندیدای مجلس عنوان کرد: حسین جوادی با  ۱۷ هزار و۸۷۰ رأی، حسین قربانی  با ۱۳ هزارو ۳۶۷ رأی به عنوان نفر دوم وسوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

فرمانده ویژه شهرستان آمل ادامه داد: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان آمل حدود ۲۹۸ هزار نفر شمار واجدان شرایط رأی دادن بودند که از این شمار آرای ۱۱۱ هزار و ۱۱۹ نفر به عنوان آرای مأخوذه بوده است.

وی شعبه اخذ رای را ۳۵۳ شعبه خواند و خاطرنشان کرد: آمل ۴۱۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۲۹۸ نفر واجدین شرایط برای رای دهی هستند.

رسولی با قدر درانی از عوامل اجرایی انتخابات بیان کرد: از حضور پرشور مردم این شهرستان در پای صندوق رأی باید تشکر کنیم، این حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان دهنده اعتماد آنان به نظام بوده است.

وی تصریح کرد: با وجود هجمه های دشمن و  تبلیغات وسیع انان مردم این دوره نیز با مشارکت خود حماسه خلق کردند و نشان دادند هیچ تبلیغاتی  در میان مردم کارساز نخواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما