کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله توکل: با انجام تکلیف ملت، ادای دین منتخبان آغاز شد

3 اسفند 1398 ساعت 16:21

ملت ولایتمدار و مسئولیت‌پذیر ایران با درک حساس شرائط کنونی، به تکلیف خود عمل کرده و حال، این منتخبان هستند که باید به شعارهای خود عمل کنند.


به گزارش بلاغ، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اتمام انتخابات را آغاز تحقق شعارهای انتخاباتی نمایندگان برگزیده مردم توصیف کرد و با تقدیر و تشکر از فهم بلند ملت در زمان‌شناسی، اظهار داشت: با حمد خداوند و تقدیر از حسن زعامت مقام معظم رهبری و تشکر از همه دست‌اندرکاران امر انتخابات، بواقع این انتخابات هیچ بازنده‌ای نداشت چراکه برنده این میدان، مردم خوب و قدرشناس ایران اسلامی است.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را لبیک به استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: نتیجه انتخابات دوم اسفند یأس و ناامیدی دشمنان و شادی دوستداران جهانی انقلاب اسلامی است که منتخبان باید قدر ملت را در کارکرد خوب و عالی خود نشان دهند.

آیت‌الله سیدرحیم توکل هم‌فکری و همدلی نمایندگان در کمک به قوه قضائیه و مجریه در رفع تنگناهای تقنینی و نظارت شایسته بر اجرای قوانین و مبارزه با فساد و تلاش برای رونق کسب و کار و اشتغال را از مطالبات جدی مردم دانست و خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس با ارتباط دائم و پیوسته با مردم حوزه انتخابیه خود باید پیگیر رفع مشکلات و معضلات آنان باشد تا نکند بین آنها فاصله بیافتد و مردم از انتخاب خود پشیمان شوند.
 


کد مطلب: 414523

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414523/آیت-الله-توکل-انجام-تکلیف-ملت-ادای-دین-منتخبان-آغاز

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com