تاریخ انتشارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۱۴۵۰۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام برخورد قاطع با با هر گونه احتکار و گران‌فروشی ماسک و مواد ضد عفونی کننده در استان گفت: عرضه ماسک و مواد ضد عفونی کننده فقط باید از طریق داروخانه‌ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی صورت بگیرد.
۰
plusresetminus
فروش ماسک تنها در داروخانه‌ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی/برخورد قاطع با محتکران و گران‌فروشان سودجو
به گزارش بلاغ، حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  با هر گونه احتکار و گران‌فروشی ماسک و مواد ضد عفونی کننده در مازندران برخورد خواهد شد.

وی افزود: در پی هشدارهای صورت گرفته از سوی مراجع ذی‌صلاح در خصوص خطرات بیماری کرونا متاسفانه در سطح برخی از داروخانه‌های استان شاهد کمبود ماسک و مواد ضد عفونی کننده بوده‌ایم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام اینکه همان‌طور که مسئولین وزارت بهداشت گفته‌اند استفاده از ماسک برای کسانی که واقعاً در معرض این بیماری قرار دارند توصیه شده است، خاطرنشان کرد: در پی تقاضای کاذبی که برای ماسک و مواد ضد عفونی کننده در سطح کشور به‌وجود آمده است، متاسفانه برخی از افراد دست به سوء استفاده زده‌اند و مبادرت به گران‌فروشی و احتکار آن کرده‌اند.

قوانلو تصریح کرد: عرضه ماسک و مواد ضد عفونی کننده فقط باید از طریق داروخانه‌ها و مراکز عرضه فروش کالای بهداشتی صورت گرفته و در صورت مشاهده نگهداری ماسک و مواد ضد عفونی کننده در غیر از این مراکز با عنوان احتکار کالا با دارندگان آن برخورد خواهد شد.

وی متذکر شد: علاوه بر اینکه در سطح استان، ماسک و مواد ضد عفونی کننده به اندازه کافی وجود دارد، کارخانه تولید ماسک در استان مازندران نیز با تمام ظرفیت در حال تولید می‌باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل گران‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و غیره، موارد را به تلفن 124 اعلام کنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰