«راز پلاک سوخته » دل‌نوشته‌های یک شهید مدافع حرم؛

آغاز برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب برگزیده سال سپاه

تاریخ انتشارشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۴۱۴۵۰۷
مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی کتاب «راز پلاک سوخته » کتاب برگزیده سال سپاه از اول اسفندماه سال ۹۸ لغایت ۱۰ اردیبهشت سال ۹۹ برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
آغاز برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب برگزیده سال سپاه
به گزارش بلاغ، مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «راز پلاک سوخته» کتاب برگزیده سال سپاه از اول اسفندماه سال ۹۸ لغایت ۱۰ اردیبهشت سال ۹۹ برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی می‌توانند برای تهیه کتاب «راز پلاک سوخته» با تخفیف ویژه از طریق خرید اینترنتی با پست رایگان  از طریق درگاه اینترنتی http://manvaketab.ir و یا از طریق مرکز پخش نشر شهید کاظمی با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۸۴۰۸۴۴ تماس گرفته و کتاب را دریافت نمایند.

مخاطبین  با رجوع به سایت https://pelaksokhteh.digisurvey.net/4bnyk و پر کردن فرم مربوط به شرکت در آزمون انلاین می‌توانند با پاسخ به سوالات در این مسابقه شرکت کنند.

قرعه کشی ۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز نفیس از جمله هدایای ویژه این مسابقه بزرگ کتابخوانی است و لازم به ذکر بوده  قرعه کشی بین کسانی انجام می‌پذیرد که حداقل به ۸۰ درصد سوالات پاسخ درست داده باشند که البته الویت هدایا با کسانی است که کامل به سوالات پاسخ دهند.

همچنین علاقمندان در این مسابقه کتابخوانی برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال‌های مجازی در پیام رسان‌های سروش و ایتا و همچنین صفحه مجازی اینستاگرام به آدرس @pelak_sokhteh مراجعه کرده و سوالات خود را درباره نحوه شرکت در مسابقه بپرسند.
 
مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب برگزیده سال سپاه + نحوه شرکت در مسابقه


گفتنی است؛ کتاب «راز پلاک سوخته»دست نوشته و خاطرات شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی در قالب داستان و در 12 فصل نوشته شده است. راوی داستان کتاب، خود شهید می باشد و ماجرای سفری که شهید به سوریه داشت و تمام اتفاقات این سفر را در دفترچه ای ثبت می کرد، بصورت روایت داستانی به رشته تحریر در آمده است.خاطراتی که در مدت ۵۴ روزه ماموریت شهید به سوریه رفته بود به قلم علی ابراهیمی گتابی نگارش شده است. این کتاب  به گفته کارشناسان و صاحبنظران متقن‌ترین کتاب درباره شهدای مدافع حرم است.
 
شهید طهماسبی داور فوتبال و دارای مدرک درجه 1 داوری از فدراسیون فوتبال کشور به شمار می رود علاوه بر آن هم حافظ قرآن کریم، شاعر اهل بیت و هم مداح و ذاکری قابل بود. عمده شعرهای حماسی که می سرود در مراسم تحلیف دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) که با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می شد توسط دانشجویان در مراسمات رژه خوانده می شد.

این شهید والامقام در رشته کارگردانی و بازیگری هم دارای مدرک عالی بود. استاد نمونه تخریب دانشگاه امام حسین (ع) و خادم افتخاری مسجد مقدس جمکران معروف به "مربی ادب" به سه جمله طلایی که شاگردان و همکارانش از او به یادگار دارند"نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر و پهلوان باشیم" شناخته شده بود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴