کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با رای اکثریت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس؛

“علی‌اصغر باقرزاده” منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار شد

3 اسفند 1398 ساعت 10:39

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز جمعه همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار برگزار شد، آقای علی‌اصغر باقرزاده با ۳۰۴۳۰ رای توانست به عنوان نفر اول معرفی و راهی بهارستان شود.


به گزارش بلاغ، در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که روز جمعه همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار برگزار شد، ۶۴۰۲۹ آرای صحیح در این حوزه انتخابیه اخذ شد و آقای علی‌اصغر باقرزاده نام پدر محمدحسین با ۳۰۴۳۰ رای توانست به عنوان نفر اول معرفی و راهی بهارستان شود.
 
همچنین آقایان ولی‌الله نانواکناری نام پدر یوسف با ۱۷۶۰۳ رای، موسی فرهادی نام پدر علی‌محمد با ۵۹۶۳ رای، محمدرضا نادری نام پدر زین‌العابدین با ۲۲۵۰ رای، خانم سمانه ذبیحی نام پدر حسین با ۱۷۲۷ رای، آقای محمد سلیمانی ورکی نام پدر گزعلی با ۴۱۴ رای، آقای ابوالقاسم گرجی مهلبانی نام پدر حسینعلی با ۳۹۸ رای و آقای عباس احمدنتاج کاسگری نام پدر یوسف با ۳۷۵ رای به ترتیب نفرات بعدی از این حوزه انتخابیه بودند.

گفتنی است به استناد تبصره‌های ۱، ۲ و ۳ ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری شکایت داشته باشند می‌توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی، شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان تسلیم دارند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 414505

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414505/علی-اصغر-باقرزاده-منتخب-مردم-بابلسر-فریدونکنار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com