تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۴۱۴۴۵۸
فرماندار ویژه آمل گفت: مردم آمل با حضور پرشور بر سر صندوق های رای مثل همیشه با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.
۰
plusresetminus
حضور پرشور مردم در صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان آمریکا
به گزارش بلاغ، سید جعفر رسولی در جمع خبرنگاران با اشاره به 353 شعبه اخذ رای در آمل گفت: این شهرستان 413 هزار نفر جمعیت داد که 298 نفر واجدین شرایط برای رای دهی هستند.

وی با بیان اینکه حضور پر شور مردم در انتخابات، عنوان کرد: مانند سالهای گذشته و حتی بیشتر شاهد استقبال مردم از همان ابتدای ساعات امروز پای صندق های رای بودیم که با آرمان های انقلاب بار دیگرتجدید میثاق کردند.

فرمانده ویژه آمل تصریح کرد: استقبال مصمم مردم در پای صندق های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان زد و یاآور شد که هیچ چیزی نمی تواند آنان را از آرمانهای انقلاب دور کند.

وی نمایندگان مجلس را از انتخابات مهم خواند و تاکید کرد: بسیاری از تحولات مهم سیاسی و اجتماعی در جامعه با این انتخابات رقم می خورد.

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: مردم آمل مثل همیشه با حضور خود از آرمانهای انقلاب حمایت کردند و در سرنوشت کشورشان سهیم شدند.

محمد علی ابراهیم زاده رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در آمل در حاشیه انتخابات مجلس  در گفت‌وگویی با اشاره به استقبال پرشور و مصمم مردم در این انتخابات گفت: مردم همیشه از انقلاب و آرمان های آن با حضور پر شور خود دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه کاندیدای پیروز نسبت به رقبا خویشتن دار باشند، عنوان کرد:  از همه کاندیدا بخاطر شجاعت و شرکت در نامنویسی تشکر میکنم، اما باید در نظر داشته باشیم که یک نفر باید وارد مجلس شود.

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در آمل ادامه داد: مابقی کاندیدا باید بعد از اتمام رای و معرفی منتخب مردم با رقیب خود رفاقت داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر کاندیداها برنامه و طرحی در جهت پیشرفت و آبادانی شهرستان دارند به منتخب مردم دهند تا نماینده قوی و خوبی در مجلس داشته باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما