کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران:

ابتلای تاییده شده کرونا در مازندران نداریم/تعیین سخنگو برای انتشار اخبار صحیح و دقیق

2 اسفند 1398 ساعت 16:28

استاندار مازندران گفت: هیچ مورد اثبات شده کرونا در استان نداشتیم و این به منزله این نیست که ما باید خیالمان راحت باشد.


به گزارش بلاغ، مجید حسین‌زادگان در جمع خبرنگاران درباره شایعاتی مبنی بر ورود ویروس کرونا به مازندران، اظهار کرد: هیچ مورد اثبات شده در استان نداشتیم و این به منزله این نیست که ما باید خیالمان راحت باشد و فکر کنیم چنین چیزی وجود ندارد.
 
وی بیان کرد: مردم باید این احساس را داشته باشند که کرونا در استان وجود دارد و باید با مدیریت پیشگیرانه که هم هزینه اقتصادی کمتری برای کشور و مردم دارد با آن مقابله کنیم چون یک چیز غیرقابل پیش‌بینی است هم در سبد اقتصادی مردم و هم در پیش بینی‌های روزمره زندگی وجود ندارد.
 
استاندار مازندران با بیان اینکه مردم باید مسائل حفاظتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: قرارگاه پدافند زیستی را تشکیل دادیم و کمیته‌های مختلف تشکیل شد و شرح وظیفه برای همه دستگاه‌ها مشخص کردیم.
 
حسین‌زادگان با تاکید بر اینکه در فضای مجازی حرف‌هایی زده می‌شود که هیچ‌گونه سندیتی ندارد، افزود: اعتقاد ما این است که اطلاع‌رسانی دقیق انجام دهیم به همین دلیل گفتیم سخنگو داشته باشیم تا اخبار غیرموثق و شایعه پراکنی‌هایی که می‌شود پاسخ داده شود به همین دلیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران سخنگوی این موضوع است و اگر مواردی باشد در سایت دانشگاه گذاشته خواهد شد تا خبرنگاران و رسانه‌ها استفاده کنند.
 
وی تصریح کرد: برای سلامت مردم و جامعه و به خصوص کسانی که بیماری‌های تنفسی دارند و آگاهی و آشنایی مردم به این ویروس و از طرفی اقداماتی که در بحث بهداشتی و حفاظتی باید انجام دهند باید در حوزه پیشگیری و بعد از ابتلا اطلاعات دقیق را به مردم منعکس کنیم.
 
حسین‌زادگان در پایان گفت: الان جزو کشورهایی هستیم که درگیر بیماری هستیم و بعید نیست که به مازندران هم بیاید و انتظارم از همه مردم شهر و روستا، شوراها، دهیاران و همه آحاد جامعه این است که حوزه مسئولیت خود را بابت پیشگیری و مبارزه با این ویروس تحت پوشش قرار دهند و کمک کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 414448

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414448/ابتلای-تاییده-شده-کرونا-مازندران-نداریم-تعیین-سخنگو-انتشار-اخبار-صحیح-دقیق

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com