تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۱۴۴۴۲
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: امروز شاهد انتخابات پرشوری هستیم که سبب سرافرازی نظام، شادی مردم و نگرانی دشمن می‌شود.
۰
plusresetminus
انتخابات سبب سرافرازی نظام، شادی مردم و نگرانی دشمن می‌شود
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های امروز نماز جمعه مرکز مازندران ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم در شعبه های اخذ رأی، گفت: همه شما برادران و خواهران ایمانی‌ام و خودم رو به تقوا، پاکی و پاک‌دامنی سفارش و توصیه می‌کنم.

 امام جمعه ساری اظهار کرد: مشارکت حداکثری و با بصیرت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی ها و توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را نقش بر آب خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران برلزوم انتخاب اصلح تاکید کرد و گفت: مردم با انتخاب افراد کارآمد درصدد تشکیل مجلس قوی باشند.

 محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از جمله آمریکایی ها ثبات کردند که اهل مذاکره و مباحثه نیستند،  افزود: حضور و مشارکت میلیونی مردم در مناسبت ها از جمله انتخابات و راهمیمایی ۲۲ بهمن زبان ملت ایران است که دشمنان را بشدت خشمگین می کند.

 وی با تاکید بر حضور مردم در ساعات اولیه برگزاری انتخابات در پای صندوق های رأی گفت: توصیه اسلام، شتاب داشتن در کار خیر است، و شرکت در انتخابات یک کار خوب و ارزشمند است از این رو بهتر است به تاخیر نیفتد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲