تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۱۴۴۳۵
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: 128 داوطلب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امروز در 9 حوزه انتخابیه استان برای کسب 12 کرسی با هم رقابت می‌کنند.
۰
plusresetminus
رقابت 128 داوطلب در ماراتن انتخابات مجلس مازندران/مردم رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند
به گزارش بلاغ، مهدی محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوزه ساری و میاندورود ۲۳ نفر؛ حوزه بهشهر، نکا و گلوگاه ۱۳ نفر؛ قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی ۱۶ نفر؛ بابل ۲۳ نفر؛ آمل ۱۲ نفر؛ بابلسر و فریدونکنار ۸ نفر؛ نور و محمود آباد ۸ نفر؛ نوشهر، چالوس و کلاردشت ۱۴ نفر و تنکابن، رامسر و عباس آباد ۱۱ نفر نامزد انتخابات مجلس یازدهم هستندکه مردم برای انتخاب ۱۲ نماینده خود در مجلس باید به آن‌ها رای دهند.

وی افزود: زمان رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۲ اسفند ۹۸ آغاز شد و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت لزوم، تمدید خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات استان مازندران خاطر نشان کرد: ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۵ نفر واجد شرایط رای دادن در استان مازندران هستندکه از این تعداد یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر مرد و یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۵۵ نفر زن هستند. همچنین ۱۱۴ هزار نفر در مازندران، رای اولی هستند.

محمدی گفت: مدارک لازم برای رای دادن، اصل شناسنامه به همراه کارت ملی یا شماره ملی است.

وی حداقل سن رای دهندگان را ۱۸ سال تمام عنوان کرد و افزود: کلیه متولدین ۲ اسفند ۱۳۸۰ و ماقبل آن می‌توانند در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و رای بدهند.

به گفته وی اسامی و کد نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اطلاع رای دهندگان، در شعب اخذ رای نصب شده است.

محمدی از مردم خواست در ساعات اولیه رای گیری به شعب اخذ رای مراجعه کنند و رای خود را به صندوق بیندازند و این کار را به آخر وقت موکول نکنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما