تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۴۱۴۳۹۷
امام جمعه دابودشت آمل گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید با اجرای تعهدات خود به فر مردم و حامی ولایت فقیه باشد.
۰
plusresetminus
نماینده باید حامی ولایت فقیه و به فکر مشکلات مردم باشد
حجت الاسلام مهدی تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات یک آزمون است که خوشبختانه مردم ایران در  هر آزمونی باشکوه تر از آزمون های گذشته عمل کردند سرنوشت کشور هر ساله به دست مردم رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه خداوند سرنوشت هیچ قومی ‏را تغییر نداده مگر به دست خودشان عنوان کرد: بیش از ۴۰ سال با توجه به جنگ، تحریم، فتنه ها پیشرفت های شگرفی در زمینه های نظامی، پزشکی، افزایش سطح رفاه داشتیم که در مقابل قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

امام جمعه دابودشت ادامه داد: مهمترین دستاورد انقلاب استقلال و ایستادگی ملت در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی بود.
وی حضور مردم در انتخابات را مثل همیشه پرشور خواند و تاکید کرد: با وجود شهادت حاج قاسم و ارادت مردم به سردار دلها، قطعاً حضور باشکوه تری نسبت به سالهای قبل خواهیم داشت.

تقی زاده تصریح کرد: مردم باید تحقیق کنند تا افراد با ایمان، متعهد و با تفکر انقلابی رای دهند تا مجلسی انقلابی داشته باشیم .

 وی  با تأکید این که با تحقیق رای دهید اظهار کرد: نظرشان را در خصوص لیبرال، نسبت به غرب، آمریکا بدانید، برخی ها تعهد به مسائل دین، نظام و حاکمیت ندارند همان هایی که حرف fatf می زنند و مشکلات مردم را نمی بینند.

 امام جمعه دابودشت ادامه داد: نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردارند، در انتخاب تقوا انقلابی‌گری، اعتقاد به خون شهدا و مقام معظم رهبری را ملاک قرار دهید، کسانی که برای تبلیغات، پوستر ها، بیلبورد ها و در تالارها با هزینه های زیاد تبلیغات می کنند قطعا به دنبال منافع خود هستند.

 وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس، نماینده مردم باشند، نه دولت یا سران مذاکره خاطرنشان کرد: فقر مردم را فلج کرده هر کسی  انتخاب می‌شود و قسم به نظام و دین می کند، باید باور به قسم داشته باشد، عاقبت تعهد و شعارهای خود را خواهد دید، باید به فکر مشکل مردم و حامی ولایت فقیه باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴