کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پروازهای مسافری ایران به چین متوقف است

2 اسفند 1398 ساعت 8:10

در پی انتشار اخباری مبنی بر از سر گیری پروازهای ایران به مقاصد مختلف چین سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که همچنان پروازهای مسافری ایران به چین و بالعکس متوقف بوده و برخی پروازها باری و با هماهنگی‌های کامل انجام می‌شود.



به گزارش بلاغ، در پی شیوع کرونا در شهرهای مختلف چین برخی کشورهای اروپایی و تایید وزارت بهداشت مبنی بر فوت شدن دو مورد ابتلا به ویروس کرونا در قم، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه پروازها شرکت هواپیمایی ماهان به مقاصد مختلف چین مانند گوانگژو و پکن در جریان است.
این در حالی بود که چندی پیش پروازهای رفت و برگشت با مقصد و مبدا چین، در جلسه‌ای با ریاست معاون اول رییس جمهور ممنوع شده بود.
رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ادامه داشتن پروازهای ایران به چین و بالعکس به طور کامل تکذیب می‌شود و همچنان پروازهای مسافری به مقصد و مبدا این کشور ممنوع است.
وی افزود: برخی پروازهای باری آن هم به صورت محدود و کنترل شده، تحت نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صورت می‌گیرد که آن هم با رعایت همه اصول و الزامات پزشکی و پیشگیرانه است.
 


کد مطلب: 414381

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414381/پروازهای-مسافری-ایران-چین-متوقف

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com