کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعال اجتماعی: انتخابات مطلوب باید تحول‌آفرین باشد

1 اسفند 1398 ساعت 19:45

انتخابات مطلوب مجلس یازدهم آن انتخاباتی است که بتواند نمایندگان شایسته و تحول‌آفرین را راهی مجلس کند.


به گزارش بلاغ، علی اکبر عباسی، فعال سیاسی و اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ۲۹ بهمن در دیدار با مردم تبریز که فرمودند: اگر انتخابات درست انجام شود می تواند تحول آفرین باشد، اظهار داشت: پرسش اصلی این است ، وضعیت موجود که ترکیبی از نتیجه مدیریت ، و نظارت دو دستگاه ، یا دو قوه است آیا وضعیت مطلوبی است؟.

وی در ادامه افزود: گرانی و تورم ، تعطیلی بیش از ۵۰% ظرفیت تولید کشور آیا وضعیت مطلوب است؟
بیکاری جوانان و بحران مسکن که جامعه جوان را فلج کرده ، وضعیت مطلوبی است؟. عدم نظارت مسئولانه مجلس بر دولت ، مجلسی که ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی آن رد صلاحیت شده اند ، یعنی ۳۰% بعبارت دیگر یک سوم مجلس رد صلاحیت شد ، آیا وضعیت مطلوبی است؟.

این فعال  اجتماعی با بیان اینکه برای رسیدن به وضعیت مطلوب در یکی از دستگاه ناکار آمد یعنی مجلس شورای اسلامی، چه باید کرد؟، یادآور شد: از ارشادات رهبری می توان دریافت که برای تحول در کشور ، یا بخشی از کشور نیاز به دو اقدام همزمان داریم، اول شرکت یکپارچه در انتخابات، دوم انتخاب افرادی که به وضعیت موجود معترضند، تحول آفرینند، باید افرادی که برای تغییر وضعیت نامطلوب کشور برنامه دارند انتخاب شوند، باید نیروهای تازه نفس و معتقد به مردمسالاری دینی و متعهد به مردم انتخاب شوند،باید اشخاص پیرو رهبری دلسوز ملت وارد مجلس شوند تا مجلسی تحول ساز تشکیل شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: پیروزی در پیروی از رهبریست، و اطاعت مردم در اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب و حضور دشمن‌شمنانه آنان پای صندوق‌های رأی و انتخاب نمایندگان اصلح، قطعاً قادر خواهد بود تحول اساسی در کشور ایجاد کند.
 


کد مطلب: 414372

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414372/فعال-اجتماعی-انتخابات-مطلوب-باید-تحول-آفرین-باشد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com