تاریخ انتشارجمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۱۴۳۵۷
مردم استان مازندران در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده خلق حماسه‌ای از جنس مشارکت هستند. امروز دوم اسفندماه انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود و مردم دیار علویان هم‌پیمان شدند که حماسه‌ای دیگر را بیافرینند.
۰
plusresetminus
مردم مازندران آماده خلق حماسه‌ای از جنس مشارکت/می‌آییم تا با «مجلس قوی»، «ایران قوی» بسازیم
به گزارش بلاغ، تبلیغات انتخابات پایان یافت و حال نوبت مردم است که با حضور پرشور خود و انتخاب فردی اصلح پای صندوق های رای بیایند و همچون دوره های گذشته، حماسه ای دیگر خلق کنند.

نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعات اولیه آغاز تبلیغات رسمی با ایجاد ستادهای انتخاباتی و سخنرانی در میان مردم مازندران به دنبال کسب آرای مردم به نفع خود بودند.

فضای انتخابات و تبلیغات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توسط نامزدهای انتخابات به صورت صوتی و تصویری و همچین ارسال پیامک، هفته ای پرحال و هوا را ایجاد کرد و مردم از برنامه ها، اهداف و اولویت‌های نامزدهای انتخاباتی آشنا شدند و حال فرصت آن است که به صحنه آمده و فرد اصلح انتخاب کنند.



مردم دیار علویان در طول سالیان گذشته همواره با حضور پرشور و حماسی خود در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات، نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند. دقیقاً یک هفته قبل بود که با حضور چشمگیر مردم در جای‌جای این استان در هوایی بارانی در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه‌ای دیگر در تاریخ مازندران ماندگار شد.

دوم اسفندماه انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود و مردم مازندران، هم‌پیمان شدند که حماسه‌ای دیگر را بیافرینند.



از 3 میلیون و 300 هزار نفر جمعیت استان مازندران 2 میلیون 434 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این بین 114 هزار و نفر رای اولی هستند و حدود پنج درصد از مجموع واجدین شرایط رای دادن در انتخابات مجلس یازدهم را رای اولی ها تشکیل می دهند.

3 هزار و 80 شعبه در سطح استان مازندران شامل ۲۴۵۴ شعبه اصلی و ۶۲۶ شعبه سیار در طول برگزاری انتخابات مجلس در استان فعال هستند و مردم این استان می توانند از بین کاندیدای تایید صلاحیت شده از ۹ حوزه انتخابیه مازندران ۱۲ نفر از افراد اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اقشار مختلف جامعه با پیوستن به کمپین #می_آیم_چون، #مجلس_قوی ، #ایران_قوی و ... نوید خلق حماسه دیگر در صحنه انتخابات را دادند.


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴