تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۱۴۳۴۰
ملت ایران با خلق حماسه‌های حضور در جهان شهره‌ است و استقلال سیاسی خود را پای صندوق‌های رأی و با حضور حداکثری به اثبات رسانده و در انتخابات دوم اسفند نیز ارزش‌های شهید حاج قاسم سلیمانی را در انتخاب کاندیداهای خود مورد لحاظ قرار خواهد داد.
۰
plusresetminus
آیت‌الله توکل: حضور حداکثری در انتخابات، موجب افزایش اقتدار جهانی ایرانیان می‌شود
به گزارش بلاغ، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، روز دوم اسفند 1398 را صفحه درخشان دیگری در مشارکت سیاسی ملت ایران توصیف کرد و افزود: نبوغ سیاسی ایرانیان در آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را می‌توان در مسئولیت‌پذیری آنان در یازدهمین دوره انتخابات مشاهده کرد که با انجام  فریضه حضور، با انتخاب نمایندگانی شایسته، مجلسی را شکل خواهند داد که انشاءالله عصاره همه فضیلت‌های ملت باشند.

آیت‌الله توکل با تاکید بر نقش حیاتی انتخابات در تعیین سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی، حضور در انتخابات را حق الهی و قانونی و ملی ایرانیان دانست و بر انتخاب نمایندگانی اصلح تاکید کرد.

این استاد برجسته کرسی فقه حوزه با اشاره به لزوم تحقیق و بررسی مردم برای انتخاب نمایندگان اصلح از طرق مختلف، اظهار داشت: با احترام به همه نامزدها، ملت شریف ایران بویژه مردم ولایی مازندران را دارای قدرت بالای تشخیص و اهل مشورت از صلحاء و دلسوزان آگاه برای یافتن کاندیدای اصلح می‌دانم و امیدوارم با دقت الهی مردم، مجلس یازدهم منشاء خیر کثیر برای انقلاب اسلامی و تامین‌کننده مطالبات بحق ملت شریف ایران باشد. حماسه حضور در انتخابات زمانی به کمال می‌رسد که توأم با انتخاب منتخبان اصلح باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰