تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۴۳۳۱
فرماندار ابهر از پیش‌بینی ۱۷۴ شعبه اخذ رای در شهرستان‌های ابهر، سلطانیه و خرم‌دره خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، وجیه‌الله نوروزی در گفت‌وگو ، با بیان این‌که انتخابات یک جشن ملی باشکوه است، اظهار کرد: مانند همه نقاط کشور، ابهری‌ها نیز مهیای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه می‌شوند.
وی با بیان این‌که همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده است، ادامه داد: بیش از ۶۰۰۰ نیروی اجرایی برای انتخابات در منطقه در نظر گرفته شده است.
این مسئول با بیان این‌که ۱۷۴ شعبه در سه شهرستان ابهر، خرم‌دره، و سلطانیه آماده اخذ رای از رای‌دهندگان هستند، بیان کرد: در مجموع ۱۸۹ هزار و ۴۳۷ نفر واجدان شرایط رای دادن در این سه شهرستان هستند.
نوروزی با اشاره به این‌که برای اخذ رای از پرسنل واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه نیز شعبه‌های سیار اخذ رای در نظر گرفته شده است، ادامه داد: همچنین راهداران مشغول بازگشایی راه دسترسی روستاها برای برگزاری مطلوب انتخابات هستند.
وی از آماده‌باش کامل نیروهای شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، اداره برق، بهداشت و درمان، مخابرات، هلال احمر، آموزش و پرورش، راهداری، آب و برق و گاز و ... برای ارائه خدمات و برگزاری سالم و مطلوب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خبر داد.
فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر ضرورت حضور پرشکوه مردم در انتخابات، تاکید کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات، خار چشم دشمنان است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما