تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۴۱۴۲۹۴
فرماندار میاندورود گفت: در سطح شهرستان ۵۷ صندوق داریم که ۸ مورد در شهر سورک و به صورت ثابت است، ۳۱ صندوق مربوط به بخش مرکزی که ۶ مورد سیار است و همچنین ۱۸ صندوق مربوط به گهرباران که ۱۲ صندوق ثابت و ۶ مورد سیار است.
۰
plusresetminus
مشارکت 1200 نفر در برگزاری انتخابات میاندورود/ 57 صندوق برای اخذ رای اختصاص یافت
به گزارش بلاغ، حسین منفردی امروز در جلسه شورای اداری میاندورود، گفت: توجه به اخلاقیات برای نجات بشریت لازم و ضروری است، اصول و مبانی اخلاقی فرا ادیانی است و همه در حوزه‌های مختلف باید به سمت کسب بهترین اخلاقیات برویم.

وی با بیان اینکه کسی که به مسائل اخلاقی باور داشته باشد خیلی نیاز به قانون ندارد، بیان کرد: اگر قرار باشد نامزدی بر مبنای حکم الهی و اخلاق به مجلس برود نباید بد عمل کند، افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی و کاهش قانون، افزایش ثروت و سرمایه، کاهش هزینه‌های نظارتی اثر رعایت اخلاقیات توسط مردم و مسؤولان است.

فرماندار میاندورود از اثرات دیگر رعایت اخلاقیات را افزایش سرعت‌بخشی و استحکام طرح‌ها و پروژه‌ها و رخت بر بستن ظلم که شامل ترور نرم و سرد می‌شود دانست و خاطرنشان کرد: امروزه ترور نرم به ویژه در مسائل انتخاباتی زیاد شده است، توهین و از بین بردن اموال بیت المال و پاره کردن عکس کاندیداهای دیگر کار درستی نیست.

این مسؤول با تاکید بر اینکه کاندیدای مجلس فراموش نکنند چهار سال خدمت نمی‌ارزد برای اینکه اخلاقیات را زیر پا بگذارند، افزود: گزارشات مبنی بر خرید و فروش رأی داشته باشیم سریع فرد مورد نظر بازداشت خواهد شد.

منفردی تصریح کرد: در سطح شهرستان ۵۷ صندوق داریم که ۸ مورد در شهر سورک و به صورت ثابت است، ۳۱ صندوق مربوط به بخش مرکزی که ۶ مورد سیار است و همچنین ۱۸ صندوق مربوط به گهرباران که ۱۲ صندوق ثابت و ۶ مورد سیار است.

وی با بیان اینکه ۴۹ صندوق در تکایا و ۸ مورد در مدارس مستقر است، گفت: در مجموع یک هزار و 200 نیروی اجرایی، نظارتی و امنیتی در انتخابات همکاری دارند.

فرماندار شهرستان میاندورود درخصوص تعداد واجدین شرایط بیان کرد: تعداد واجدین شرایط تا این لحظه به طور رسمی اعلام نشده ولی حدود ۴۰ هزار نفر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴