کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف مازندران:

مردم پای صندوق‌های رای اقتدار و سربلندی نظام را به تصویر می‌کشند

30 بهمن 1398 ساعت 11:28

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: شرکت در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند چرا که صندوق‌های رأی پشتوانه نظام محسوب می‌شوند و حضور مردم نشان دهنده عظمت و بصیرت ملی است.


حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با قدردانی از مردم بابصیرت و فهیم ایران اسلامی که دو حماسه بزرگ تشییع میلیونی پیکر سردار شهید سلیمانی و ۲۲ بهمن را رقم زده و سیلی محکمی بر استکبار جهانی زدند، اظهار کرد: این حضور نشان می‌دهد مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و با حضور پرشور خود در انتخابات بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام می‌گذارد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شرکت در انتخابات امنیت کشور را تضمین می‌کند چرا که صندوق‌های رأی پشتوانه نظام محسوب می‌شوند و حضور مردم نشان دهنده عظمت و بصیرت ملی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان سخنان مقام معظم رهبری افزود: رهبری فرمودند امنیت کشور و حل مشکلات مستلزم حضور پای صندوق‌های رأی است و اگر کسی هم انگیزه دینی و انقلابی ندارد ولی به میهن خود علاقه مند است باز هم باید پای صندوق رأی حاضر شود و شاخص‌های انتخابات درست و خصوصیات فرد منتخب مؤمن، انقلابی، با روحیه جهادی، کارآمدی، شجاع، پرچمدار عدالت، آشنا به مشکلات و نیازهای مردم و نظام است و مردم باید این شاخص‌ها را بشناسند و افراد مورد اطمینان را انتخاب کنند.

حیدری‌جناسمی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاه تعیین کننده در نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و انتخاب صحیح مردم در برگزیدن اصلح می تواند در موفقیت هرچه بیشتر این نهاد تصمیم گیری تاثیرگذار باشد، ادامه داد: انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما در بهترین و سالم‌ترین شکل ممکن برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه حضور پرشور و رای آگاهانه، پاسداشت خون شهیدان و عمل به توصیه‌های امام و رهبری است ادامه داد: مردم ولایت مدار و شهیدپرور مازندران در انتخابات دوم اسفند 1398 به یاد قهرمانان شهید خود، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان انقلاب ایران اسلامی رقم می‌زنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران حضور در انتخابات را به منزله شرکت در سرنوشت کشور و نظام دانست و اظهار کرد: انتخابات تأثیر بسزایی در تعیین سرنوشت نظام اسلامی، جهان اسلام، جبهه مقاومت و آیندگان دارد.

حیدری‌جناسمی گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید قوی شویم و این قوی شدن‌ در گرو داشتن مجلسی قوی و متشکل از نمایندگان مؤمن، انقلابی، کارآمد، جهادی، عدالتخواه و شجاع است که هم قوانین خوبی برای کشور تصویب کنند و هم نظارت صحیحی بر اجرای قوانین داشته باشند.

وی در پایان از مردم بصیر و ولایی استان مازندران برای حضور پرشور در انتخابات دوم اسفندماه دعوت کرد و گفت: مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور چشمگیر خود اقتدار و سربلندی نظام را به تصویر می‌کشند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 414271

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/414271/مردم-پای-صندوق-های-رای-اقتدار-سربلندی-نظام-تصویر-می-کشند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com