تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۱۴۲۵۷
موسسه فرهنگی هنری قدرولایت در آستانه یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی دو کتاب « مجلس ششم از تقلب تا تحصن» و «مجلس و نمایندگان مجلس آنگونه که باید باشند» را منتشر و روانه بازار کتاب کرده است.
۰
plusresetminus
2کتابی که قبل از انتخابات مجلس باید خوانده شود
به گزارش بلاغ، انقلاب اسلامی ایران در ده دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تجربه‌های زیادی را به دست آورده است که بعضاً موجبات هزینه‌های سنگینی شده و برکات بزرگی هم برایش داشته است.

ملت ایران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بایستی به حافظه تاریخی خود رجوع کند و به این تجربه‌ها و درس‌ها اهمیت بدهد تا این دوره مجلس دارای نمایندگانی باشد که تماماً برکت و بزرگی و پیشرفت را عاید او سازد و مشکلات بزرگ اقتصادی و معیشتی او را بطور جد دنبال کرده و با تکیه بر توان داخلی و فرصت‌ها و ظرفیت‌های ملی، آنها را حل نماید و رفاه را با عدالت همراه کند.

کتاب « مجلس ششم از تقلب تا تحصن» علاوه‌بر برشمردن شاخص‌های یک نماینده خوب، به بیان تجربه ناموفق دوره ششم مجلس پرداخته و فراز و نشیب‌های این دوره و تاثیرات جناحگرایی را در چالش‌های بوجود آمده در این دوره بررسی کرده است. این کتاب نشان می‌دهد که انتخاب‌های جناحی و فرقه‌ای و لحاظ نکردن صلاحیت‌ها و معیارها، چه آسیب جدی به مسائل مهم کشور و حل نشدن آنها بلکه تشدید آنها خواهد داشت. انتخاب از روی آگاهی و شناخت و ترجیح شایستگی‌ها و کارآمدی و ساده زیستی و پایبندی به منافع ملی و اسلامی و تبعیت واقعی از رهبری نظام، مجلسی فراهم می‌آورد که «عصاره ملت» و «نماد عزّت و استقلال کشور» بوده و مردم و حل مشکلات آنها، بر ایشان از هر رویکردی بالاتر و ارجح است.

کتاب «مجلس و نمایندگان مجلس آنگونه که باید باشند»، 357 نکته و شاخص و معیار را از بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جهت انتخاب درست و شایسته نمایندگان، در اختیار مردم قرار می‌دهد. این کتاب در دوبخش تهیه شده است. در بخش اول، ملاک‌ها و معیارهای یک نماینده صالح و شایسته و کارآمد از لحاظ روحی، روانی و اعتقادی در 5 گفتار مطرح شده است. در بخش دوم وظایفی که یک نماینده باید در مجلس شورای اسلامی پیگیری و انجام دهد، در 14 گفتار مطرح گردیده است.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴