تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۴۱۵۷
گروه موسیقی هوران به رهبری بهروز قهاری و خوانندگی بامداد فلاحتی در پنجمین شب از جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی به روی صحنه رفت؛ اجرایی که بخش دوم آن پرشورتر برگزار و مورد استقبال واقع شد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، گروه موسیقی هوران شامگاه دوشنبه (۲۸ بهمن ماه) و در پنجمین شب از سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با تاخیر در تالار رودکی به روی صحنه رفت. تاخیر حدودا ۱۰ دقیقه‌ای این اجرا باعث شد تا مدیر اجرایی جشنواره که دلیل این تاخیر را عنوان نکرد، ضمن عذرخواهی حاضران را به شکیبایی دعوت کند.
در نهایت اعضای گروه هوران با تاخیری حدود ۳۰ دقیقه به روی صحنه حاضر شدند. در بخش نخست این اجرا که تمام اعضای گروه حضور نداشتند قطعاتی نواخته شد؛ اما قطعات اجرا شده بخش دوم که با حضور تمام اعضای گروه برگزار شد با استقبال خوبی از سوی حاضران در سالن همراه بود.  
در این اجرا نیز همچون بسیاری دیگر از اجراهای شب‌های گذشته جشنواره موسیقی امسال، قطعه‌ای به جان‌باختگان و داغدیدگان سانحه هواپیمای مسافربری اوکراین تقدیم شد. بر همین اساس قطعه معروف «از خون جوانان وطن لاله دمیده» به عنوان آخرین قطعه این اجرا که با هم‌خوانی حاضران در سالن همراه بود، به یاد جان‌باختگان این سانحه تلخ نواخته شد.
همچنین در این اجرا قطعه‌ای به مادران تقدیم شد و قطعه دیگری نیز به یاد نورعلی تابنده نواخته شد.
گروه موسیقی هوران از سال ۸۲ آموزش سازهای کوبه‌ای را به صورت تخصصی آغاز کرده است. از خوانندگانی که تاکنون با این گروه همکاری داشته‌اند می‌توان به پرواز همای، امین هدایتی، حامد تمدن، سالار عقیلی، محمد معتمدی و بامداد فلاحتی اشاره کرد.
به گزارش ایسنا، سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ بهمن ماه به صورت رسمی اجراهای خود را آغاز کرده و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت. اختتامیه این جشنواره نیز یکم اسفند ماه برگزار خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲