تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۱۴۱۴۹
نشست خبری فرهاد مجیدی به علت حضور نداشتن خبرنگاران در سالن کنفرانس برگزار نشد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل الاهلی، فرهاد مجیدی در نشست خبری این دیدار حضور یافت اما به علت حضور نداشتن هیچ خبرنگاری در محل کنفرانس، نشست خبری برگزار نشد.
مدیر رسانه‌ای استقلال درباره این اتفاق گفت: نشست خبری بعد از بازی فرهاد مجیدی به علت عدم حضور خبرنگاران برگزار نشد. این اتفاق برای دومین بار رخ داده است چرا که در بازی استقلال و الکویت کویت که در کشور بی‌طرف برگزار شد، هیچ خبرنگاری در نشست خبری حضور نداشت.
وی ادامه داد:. این یک رفتار توهین‌آمیز به سرمربی استقلال است اما به علت قانون عجیب AFC برای برگزاری بازی در زمین بی‌طرف، امروز خبرنگاری حضور نداشت تا مجیدی در کنفرانس خبری پاسخگوی خبرنگاران نباشد. امروز شاهد اتفاقی عجیبی هم بودیم که اگر در تهران رخ می‌داد هزاران دلار جریمه داشت چرا که هواداران الاهلی بعد از پیروزی درون زمین وارد شدند و خوشحالی کردند.
مدیر رسانه‌ای استقلال تاکید کرد: امروز استقلال هشت بازیکن خود را نداشت و در شرایط سخت این بازی برگزار شد. گل استقلال کاملا درست بود و همه کارشناسان داوری این موضوع را تایید کردند. در رختکن استقلال نیز بر روی مردود اعلام شدن این گل اعتراض شد و باید درباره گل به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کنیم که هیچ وقت هم فایده ای ندارد. در دیداری که شایسته بودیم، شکست خوردیم. در این بازی دست کارفنی خالی بود. بازیکنان نمایش خوبی را ارائه کردند و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲