تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۱۴۱۴۷
افسانه نادی‌پور سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کپنهاگ در اولین روز کاری پس از ورود به دانمارک با ملکه این کشور دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، افسانه نادی‌پور سفیر جدید ایران در دانمارک، روز دوشنبه ضمن دیدار با خانم مارگرت دوم ملکه دانمارک، استوارنامه خود را به وی تحویل داد و رسما به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران کارخود را آغاز کرد.
وی قبل از این دیدار بامایکل زیلمر جانز مدیرکل تشریفات وزارت امورخارجه دانمارک دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.
نادی‌پور در این دیدار اولویت برنامه کاری خود را توسعه روابط سیاسی بین دو کشور، تسهیل امور مربوط به هموطنان ایرانی مقیم دانمارک، توسعه روابط اقتصادی و همکاری‌های منطقه‌ای با دانمارک عنوان کرد.
نادی‌پور بیش از 25 سال سابقه کار در وزارت امور خارجه دارد. عمده فعالیت‌های وی در بخش بین الملل این وزارت خانه بوده است.
همچنین وی سابقه فعالیت در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان منع سلاح‌های شیمیایی در لاهه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در توکیو و نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در ژنو را داراست.  
تحصیلات دانشگاهی وی در رشته علوم سیاسی (کارشناسی، دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه تهران)، روابط بین الملل(کارشناسی ارشد، دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه تهران) و حقوق بین الملل (دکتری، دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی) است.
وی همچنین دوره یک ساله عالی حقوق بین الملل را در دانشکده وزارت امورخارجه طی کرده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲