تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۱۴۱۲۸
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از بارش برف و باران و وزش باد از چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) در نقاط مختلف کشور خبرداد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی چهارشنبه (۳۰ بهمن ماه) بارش برف و باران و وزش باد برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان و چهارمحال وبختیاری، پنج شنبه ( اول اسفندماه)  بارش برف و باران و وزش باد برای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی،  قم، چهارمحال وبختیاری، غرب اصفهان، شمال فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات ایلام و شمال شرق خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، قزوین، البرز، تهران و سمنان، بارش باران و وزش باد برای استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی برای استان‌های ایلام، خوزستان و نیمه شمالی فارس پیش‌بینی می‌شود.
جمعه (۲ اسفندماه) بارش برف و باران و وزش باد در خراسان شمالی، خراسان رضوی و شمال شرق سمنان و بارش باران و وزش باد در استان‌ گلستان رخ می‌دهد.
حاکمیت این شرایط جوی لغزندگی جاده‌ها، کولاک برف، کاهش دید و اختلال تردد در معابر شهری و جاده‌های مواصلاتی به‌ویژه گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها را به همراه دارد. در این شرایط نسبت به احتیاط در تردد جاده‌ای، اجتناب از سفرهای غیر ضروری، رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن خودروها به تجهیزات زمستانی توصیه می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲