تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۱۴۱۲۰
خرید کردن مهم‌ترین بخش سفر برای بسیاری از گردشگران به حساب می‌آید تا از شهری که به آن سفر کرده‌اند سوغاتی برای خود و دوستان و خانواده خود بیاورند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابر اعلام بیسان گشت، استانبول یکی از شهرهای پرطرفدار برای گردشگران به حساب می‌آید که هم تاریخچه فوق‌العاده‌ای دارد و نظر هر توریستی را به خود جلب می‌کند و هم بازارهای پوشاک مطرحی دارد. جنس‌های ترک در بین ایرانیان طرفدارهای زیادی دارد، کمتر مسافری می‌باشد که در طول سفر خود در تور استانبول با خود سوغاتی‌های پوشاکی نیاورد.
در واقع علاوه بر این که توریست‌ها و گردشگران که در حد نیاز خود از ترکیه خرید می‌کنند بسیاری از مسافران استانبول واردکنندگان پوشاک در ایران هستند که معمولاً در اواخر هر فصل برای خرید پوشاک مناسب فصل بعد به ترکیه سفر می‌کنند تا از جدیدترین برندهای ترکی خرید و وارد کنند.
در واقع ترکیه از محدود کشورهایی است که می‌توان کالا و پوشاک را راحت‌تر وارد ایران کرد و از نظر صرفه اقتصادی مقرون به صرفه‌تر است نسبت به مثلاً شهری مثل دبی چرا که هم هزینه سفر به ترکیه خیلی پایین تر از تور دبی می‌باشد و هم اجناس در استانبول ارزان تر از اجناس در دبی است. البته برخی مسافران تور باکو نیز این سؤال را مطرح می‌کنند که آیا در سفر به باکو نیز خرید همانند استانبول به صرفه است؟ باید باکو بیشتر مناسب گردش و تفریح می‌باشد تا خرید، چرا که در باکو هزینه پوشاک کمی بالا می‌باشد. گفتنی است مسافران تور استانبول می‌توانند جهت رزرو هتل اطراف بازارهای استانبول با آژانس بیسان گشت در ارتباط باشند تا بهترین پیشنهاد را در نزدیک‌ترین فاصله تا مراکز خرید به مسافران خود داده و رزرو کند.
مرکز مگا اوت لت ونیز استانبول:
در واقع اوت لت‌ها مراکز همیشه تخفیف می‌باشند که تمامی اجناس را به قیمت پایین‌تر از مراکز خرید دیگر به فروش می‌رسانند. مرکز مگا اوت لت ونیز یکی از مراکز فوق‌العاده برای خرید در استانبول می‌باشد که تمامی برندهای ترک را پوشش می‌دهد و می‌تواند بهترین گزینه برای مسافرانی باشد که به دنبال برندهای معروف ترک هستند. علت نام‌گذاری این اوت لت به ونیز نیز شباهت ساخت آن به شهر ونیز است.
گرند بازار استانبول:
گرند بازار استانبول و یا همان بازار بزرگ استانبول در واقع قدیمی‌ترین بازار استانبول می‌باشد که جز بزرگ‌ترین بازارهای سرپوشیده در سطح جهانی است. در این بازار چه به صورت عمده و چه خورده انواع خریدهای خود را می‌توانید انجام دهید. در واقع هر آنچه که فکر کنید در بازار بزرگ استانبول یافت می‌شود. تعداد مغازه‌های این بازار بزرگ ۳ هزار مغازه می‌باشد. گردشگران و توریست‌های فراوانی روزانه از این بازار دیدن می‌کنند. بی‌شک اگر قصد سفر به استانبول را دارید رفتن به این بازار را از دست ندهید.

بازار میسیر کارسیسی استانبول:
یکی از سوغاتی‌های مهمی که مسافران از استانبول با خود می‌آورند ادویه‌های استانبولی می‌باشد که طعم‌های فوق‌العاده‌ای به غذاها می‌بخشد. بازار میسیر کارسیسی استانبول در واقع بازار ادویه استانبول می‌باشد که یکی از بهترین بازارها برای مسافران استانبول است. در این بازار علاوه بر ادویه می‌توان انواع سوغاتی و خریدهای خود را در آن انجام دهید. بی‌شک اگر یک‌بار به این بازار سر بزنید در طول سفرتان حتماً یک باز دیگر هم به آن سر زده و از آن خرید خواهید کرد. این بازار که یکی از پرطرفدارترین بازارها در بین مردمان استانبول و مسافران تور استانبول می‌باشد و نظر هر توریستی را به سمت خود جلب می‌کند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴