تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۱۴۱۰۶
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: 2 میلیون و 434 هزار و 454 نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.
۰
plusresetminus
2 میلیون و 434 هزار مازندرانی واجد شرایط رای دادن هستند
به گزارش بلاغ، مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: واجدان شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ۹۸، ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر هستند که از این تعداد یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۰۱ نفر مرد و یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۵۵ نفر زن هستند.

وی به تفکیک تعداد واجدان شرایط رای دادن در ۹ حوزه انتخابیه مازندران اشاره و بیان کرد: در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود ۴۱۴ هزار و ۳۷۹ نفر، حوزه انتخابیه بابل ۳۹۱ هزار و ۶۴۰ نفر، حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۳۵۳ هزار و ۱۳۹ نفر، حوزه انتخابیه آمل ۲۹۸ هزار و ۲ نفر، حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه ۲۴۰ هزار و ۶۰ نفر، حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد ۲۲۳ هزار و ۵۸۳ نفر، حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت ۲۰۸ هزار و ۳۵۱ نفر، حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ۱۶۱ هزار و ۴۰۳ نفر و حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار نیز ۱۴۳ هزار و ۸۹۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران تصریح کرد: تعداد کل شعب در مازندران ۳ هزار و ۸۰ شعبه است که از این تعداد ۲ هزار و ۴۵۴ شعبه به صورت شعب اخذ رای ثابت و ۶۲۶ شعبه به صورت شعب سیار هستند.

محمدی با بیان اینکه مازندران جزو استان‌های پرمشارکت در انتخابات‌های گذشته بوده است گفت: مردم متعهد و همیشه در صحنه‌ی این استان این دوره هم با حضور پرشور خود، افتخار دیگری را رقم می‌زنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲