تاریخ انتشارجمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۱۴۰۳
امیدواریم جشنواره ملی مطبوعات تلنگری باشد تا رسانه ها بیشتر به مخاطبان کودک و نوجوان بپردازند و برای رفع تکلیف مطالبی را در زمینه کودک و نوجوان منتشر نکنند.
۰
plusresetminus
بلاغ - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به فعالیت 109 نشریه در استان بیان داشت: حتی یک نشریه نیز بصورت تخصصی به حوزه کودک و نوجوان نمی پردازد.
به گزارش ایلنا از ساری،حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی در نشست کمیته اطلاع رسانی جشنواره ملی مطبوعات استان افزود: همچنین برخی صفحات نشریات استان به حوزه کودک و نوجوان تخصیص دارد که خیلی حرفه ای نیستند.
وی با ابراز خرسندی از اینکه جشنواره ملی مطلبوعات، خبرگزاریها و رسانه های مجازی کودک و نوجوان پس از 10 دوره برگزاری در تهران برای اولین بار در استان برگزار می شود، اظهار داشت: حجم آثار رسیده به این جشنواره نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته است.
ابراهیمی با بیان اینکه مازندران قابلیت برگزاری جشنواره ملی و فراملی را دارد، بیان داشت: ره آورد جشنواره ملی مطبوعات توجه رسانه ها به حوزه کودک و نوجوان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: امیدواریم جشنواره ملی مطبوعات تلنگری باشد تا رسانه ها بیشتر به مخاطبان کودک و نوجوان بپردازند و متوجه باشند که نباید برای رفع تکلیف مطالبی را در زمینه کودک و نوجوان منتشر کرد.
وی عنوان کرد: در کشورهای توسعه یافته، بچه ها با حوزه کتاب و رسانه آشنایی دارند ولی در کشور شاهد فاصله گرفتن کودک و نوجوان با نشریات هستیم.
ابراهیمی با بیان اینکه رسانه های مکتوب رشد فکری را در کودکان و نوجوانان ایجاد می کنند، افزود: امروز به دلیل فاصله ایجاده شده خانواده ها فکر می کنند که کودکان اهل مطالعه نیستند و باید فرزندان را به سمت مطالعه سوق داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
g
انشاا...این جشنواره تلنگری برای مسولان فرهنگی هم باشد تا کمی به خود بجنبند ،اشکالی هم ندارد اگر نجنبند فوقش عوض می شوند .خوب حرف ایشان هم تاحدودی درست است ،انشا ...رسانه ها هم بیشتر به امورکودک ونوجوان بپردازند ،چون زمانی می توانیم جامعه ای پویا ،خلاق وپیشرفته داشته باشیم که کودکان ما ن را با آموزش های درست تربیت کنیم واین آموزش هم با همکاری رسانه ها ،نهادهای فرهنگی با خانواده به دست می آید والسلام
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴