کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج رسانه:

برخی رسانه‌های مطالبه‌گری را با سیاه‌نمایی اشتباه گرفته‌اند/امیدبخشی به مردم وظیفه امروز رسانه‌هاست

26 بهمن 1398 ساعت 22:29

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه برخی رسانه‌های ما خط مطالبه‌گری را با خط سیاه نمایی اشتباه گرفته‌اند، گفت: مهمترین وظیفه امروز رسانه‌ها، امید دادن و سرو پا کردن مردم برای ساخت کشور و مقاومت است.


به گزارش بلاغ، مسعود بصیری در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در چالوس اظهار کرد: من می‌خوام یک خبر به شما بدم که این خبر مهم‌ترین خبر عالم است و اینکه همه ما می‌میریم و کسی نمی‌تواند مدعی باشد که نمی‌میرد و اگر کسی شهید نشود، بدون استثنا می‌میرد.

وی افزود: بنابراین برای این اندک عمری که از پیشینیان ما بسیار گذشته و ما میراث‌دار همین خاکی هستیم که پیشینیان قبل از ما در آن حضور داشتند، باید امید داشته باشیم و امید دهیم و خاک ایران و خاک مازندران، خاک قهرمانان و شهیدان است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور خاطرنشان کرد: این خاک، خاکی بسیار گران‌قدر است و این سرزمین را پیشینیان ما به ما ارزانی دادند و باید ما امید را در این سرزمین بپراکنیم و باید بیشتر از آن‌که مشکلات را ببینیم باید توانمندی‌ها را ببینیم.

بصیری عنوان کرد: باید رسانه‌ها بیش از آنکه بدنبال خبر بد به عنوان یک خبر خوب باشند، خبرهای خوب را هم ببینند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران 41 سال است با همه فشارها، سربلند ایستاده است، 41 سال است که تمام قدرت‌ها در مقابل ما ایستاده‌اند و بسیار تلاش می‌کنند که خبرهای منفی در جمهوری اسلامی ایران دیده شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه برخی رسانه‌های ما خط مطالبه‌گری را با خط سیاه نمایی اشتباه گرفته‌اند، اعلام کرد: این رسانه‌ها بیش از آنکه به دستاوردها بپردازند، به زشتی‌ها و کراهت‌ها می‌پردازند، کمبودها را به تصویر می‌کشند.

بصیری با اعلام اینکه بسیج مظهر توانمندی، ایستادگی و مقاومت است؛ متذکر شد: خبرنگاران و رسانه‌های بسیجی نیز باید در این مسیر گام بردارند و قلم بزنند.

وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه امروز رسانه‌ها، امید دادن و سرو پا کردن مردم برای ساخت کشور و مقاومت است، ما در روزگاری بسیار سختی قرار داریم و ما در پیج جدی تاریخ قرار داریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تاکید کرد: دولت‌های استکباری به چاپیدن از کشورها عادت کرده‌اند و امروز که ما در مقابل آن‌ها ایستاده‌ایم و دست‌شان از بسیاری از منابع جهان کوتاه شده و دنیا دارد یک گردش جدی می‌کند، دارند دست‌وپا می‌زنند.

بصیری متذکر شذ: ما ملتی هستیم که برای اولین بار در طول تاریخ بشر از روزی که حضرت آدم پایش را روی این کره خاکی گذاشته تاکنون، به گوش بزرگ‌ترین هژمونی تاریخ بشر یعنی ایالات متحده امریکا، سیلی زدیم در عین‌الاسد و هنوز نمی‌تواند آمار کشته‌هایش را اعلام کند و ذره ذره اعلام می‌کند.

وی گفت: ما به جای اینکه به این موضوعات بپردازیم، برخی رسانه‌های ما متاسفانه در داخل کشور دارند بیش از اینکه به امریکا بپردازند به خودمان می‌پردازند، به سقوط هواپیما می‌پردازند؛ البته ما نمی‌گوییم انتقاد نکنیم، نقد نکنیم، اما باید نقد دلسوزانه باشد، برای ساخت باشد نه برای تخریب.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور اذعان کرد: باید مراقب باشیم تا این قلم‌ها در آن دنیا، باری روی دوش ما نشود که وقتی می‌خواهیم از روی پل صراط عبور کنیم، این قلم آن قدر سنگین باشد که نتوانیم قدم از قدم برداریم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 413988

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/413988/برخی-رسانه-های-مطالبه-گری-سیاه-نمایی-اشتباه-گرفته-اند-امیدبخشی-مردم-وظیفه-امروز-رسانه-هاست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com