تاریخ انتشارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۴۱۳۹۸۷
در اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان، پایگاه جامع اطلاع رسانی بلاغ مازندران دو عنوان این جشنواره را در بخش خبر و یادداشت کسب کرد.
۰
plusresetminus
«بلاغ مازندران» حائز 2 رتبه در جشنواره ابوذر مازندران شد
به گزارش بلاغ، اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران در مرکز فرهنگی رفاهی دانشگاه آزاد سما شهرستان چالوس(هچیرود) با حضور بصیری رئیس بسیج رسانه کشور، حق‌شناس رئیس بسیج رسانه مازندران، محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

عبدالمهدی حق‌شناس رئیس بسیج رسانه مازندران در این مراسم گفت: این جشنواره حاصل زحمات همه شما خبرنگاران پرتلاش و بسیجی در استان است که با قلم‌هاتان به اندازه ارزش خون شهید تلاش کردید و برای حفظ این نظام و انقلاب قلم می‌زنید.

وی افزود: جبهه رسانه‌ای غرب به شدت تهاجمش را شروع کرده و ما در استان خبرنگارانی داریم که در مقابل این جبهه موضع گرفته‌اند و همانند دوران دفاع مقدس، اجازه نمی‌دهند که این رسانه‌ها، کاری از پیش ببرند.

رئیس بسیج رسانه مازندران خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب می‌فرمایند:"اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است" پس ما هم قدردان باشیم که در این جبهه هستیم و به عنوان خط مقدم جبهه رسانه‌ای مشغول فعالیت هستیم.

حق‌شناس تاکید: برگزاری جشنواره‌هایی نظیر جشنواره ابوذر که از صدر تا ذیل آن را بسیجیان عهده‌دار هستند، صرفا یک جشنواره رقابتی نیست، بلکه مانور و اعلام حضور خبرنگاران حامی انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: در نخستین جشنواره ابوذر، 737 اثر به دبیرخانه شامل 316 عکس، 317 گزارش و خبر و تیتر، 45 کلیپ، 23 خبر تصویری، 23 نماهنگ، 30 مستند، 5 کاریکاتور و یک مونش‌گرافی ارسال شد که حاکی از تعدد خبرنگاران و رسانه‌های دل بسته به انقلاب است.

رئیس بسیج رسانه مازندران در ادامه  از نامهربانی و بداخلاقی‌های برخی رسانه‌ها و خبرنگاران و دامن زدن به برخی شایعات مبنی بر به زیر سوال بردن سلامت داوری‌ها در انتخاب آثار برگزیده، گلایه کرد و گفت: ما برای انتخاب آثار برگزیده، دو دوره داوری انجام دادیم که در مرحله نخست، داوری در مشهد و توسط  5 داور برجسته انتخاب شد و در مرحله دوم نیز آثار به تهران ارسال شد و داوران کشوری که سوابق طولانی در عرصه رسانه را دارا بودند، به داوری آثار پرداختند که در نهایت، آثار برگزیده انتخاب شد.



حق‌شناس اضافه کرد: ما پس از داروی مرحله اول و رصد آثار برگزیده، متوجه برخی تولیداتی شدیم که در آن کپی وجود داشت و ما با هدف امانت‌داری، عدالت و افزایش سواد رسانه‌ای بر آن شدیم تا داوری دوباره از سوی اساتید بازنگری و تایید شود.

در این مراسم که با اعلام اسامی برگزیدگان این جشنواره، از آنان با اهدای تندیس و لوح افتخار تقدیر به‌عمل آمد، دو خبرنگار بلاغ در بخش‌های یادداشت و خبر حائز رتبه شدند و بر این اساس، مجتبی قربانی در بخش خبر حائز رتبه نخست و محسن رحمانی در بخش یادداشت شایسته تقدیر شد.


بر اساس این گزارش، در این مراسم ضمن تجلیل از نفرات برتر، از چند تن از خانواده‌های معظم شهدا و همچنین خبرنگاران بانو که همنام با فاطمه‌الزهرا(س) بودند نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰