تاریخ انتشارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
کد مطلب : ۴۱۳۹۵۴
مدیرعامل ایران‌خودرو با ‌اشاره به افزایش‌اشتغال در پی داخلی‌سازی قطعات خودرو، گفت: ‌هم‌اکنون دو برابر سال گذشته تولید خودرو داریم و فرصت برابری را برای مردم در خرید خودرو ایجاد کرده‌ایم.
۰
plusresetminus
یک خودروساز: تولید خودرو نسبت به پارسال ۲ برابر شده است
به گزارش بلاغ، فرشاد مقیمی با بیان این‌که هم‌اکنون روزانه بیش از دو هزار خودرو در ایران خودرو تولید می‌شود و به همین میزان هم خودرو به مردم تحویل می‌دهیم، اظهار کرد: سال گذشته در همین روزها میزان تولید ایران‌خودرو روزانه حدود هزار خودرو بود.

وی درباره گرانی خودرو تاکید کرد: افزایش قیمت‌ها دلایل مختلفی دارد که دلایل آن تولیدی نیست. تولید ایران‌خودرو مانند سال گذشته قطعات مونتاژی (CDK) نیست یعنی بر اساس توان مهندسی داخل تولید انجام می‌شود که باعث ایجاد‌اشتغال قابل توجهی در حوزه تولید قطعات شده است.

مدیرعامل ایران‌خودرو یادآور شد: ایران‌خودرو در حال حاضر سه شیفت کار می‌کند و حتی ایام تعطیلی هم کار می‌کنیم تا بتوانیم خودرو بیشتری را تولید کرده، تحویل دهیم و به فضای کشور کمک کنیم.

مقیمی درخصوص پیش فروش خودرو هم گفت:‌ در پیش فروش خودرو هیچ جایی غیر از سایت برای ثبت‌نام نداریم. با محدودیت‌های ستاد تنظیم بازار که برای ما تعیین کرده، خودروها را در اختیار مردم قرار می‌دهیم. هر زمان تقاضا در هر بازاری بیش از عرضه باشد طبیعتا صف ایجاد می‌شود.
منتها مجموعه اقداماتی انجام داده‌ایم که فرصت برابری برای همه مردم در خرید ایجاد کرده‌ایم.

وی درباره جزئیات تفاهمنامه همکاری با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:‌ یکی از اهداف ما افزایش بهره‌وری در حوزه لجستیک بوده است. عدد قابل توجهی در حمل‌ونقل جاده‌ای داریم؛ روزانه بیش از هزار و 100 تریلی در حوزه‌ها و سایت‌های مختلف ایران خودرو ورود و خروج دارند.

این مسئول ادامه داد: استفاده از ظرفیت ریل با توجه به این‌که برخی از سایت‌های ما همجوار با راه‌آهن هستند یکی از مفادی بود که در تفاهمنامه با راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به آن توجه شده است. به نظر می‌رسد همین اقدام باعث شده که بتوانیم سالانه حدود 110 میلیون لیتر در مصرف سوخت صرفه‌جویی کنیم.
 
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰