تاریخ انتشارجمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۱۳۹۱۳
امام جمعه سوادکوه شمالی گفت: مجلس شورای اسلامی برای اینکه در رأس امور باشد باید ویژگی‌های مجلس انقلابی را دارا باشد.
۰
plusresetminus
ویژگی‌های مجلس انقلابی شرط در رأس امور بودن مجلس شورای اسلامی
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شیرگاه ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان و تسلیت رحلت آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را از مهمترین رویداد‌های کشور است.
 
وی افزود: ایمان و توکل 2 ویژگی مهم مومنان است و توکل بر خدا باعث حل مشکل فرد و مردم می‌شود که نمایندگان باید دارای این ویژگی باشند.
 
امام جمعه سوادکوه شمالی با بیان اینکه در سیاست‌خارجی اگر کسی ایمان به خدا داشته باشد از ترامپ نمی‌ترسد، تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی برای اینکه در رأس امور باشد باید ویژگی‌های مجلس انقلابی را دارا باشد.
 
این مسئول تاکید کرد: صدای رسای مردم همیشه مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس بود و در مجلس هم باید این صدا شنیده شود.
 
ابراهیمی با بیان اینکه سواستفاده از قدرت در نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ویژگی‌های نامناسب است، افزود: در بحرانی‌ترین و سخت‌ترین شرایط زندگی، نماینده مجلس نباید از مسیر حق و عدالت خارج شود.
 
وی به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی برای مبارزه در راه مقاومت شهید شد و این جمله در جمع عظیم مردم که شهادت حاج قاسم سلیمانی را در مسیر مذاکره تعریف می‌کنند که موضوع عجیبی است.
 
امام جمعه سوادکوه شمالی حضور کاندیداهای مجلس در نماز جماعت، نماز جمعه و در مراسم‌های ائمه اطهار را از شاخص‌های کاندیدای مناسب برشمرد و افزود: مشورت از شاخص‌های مهم برای موفقیت است و ایستادگی در برابر ظلم و دعوت از دیگران برای مقابله با ظلم هم از ویژگی‌های نمایندگان برتر مجلس است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴