کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده جبهه مقاومت عراق در تجمع بزرگ سلیمانی‌ها در ساری:

شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شد/سردار سلیمانی متعلق به همه جهان اسلام است

25 بهمن 1398 ساعت 15:30

فرمانده جبهه مقاومت عراق گفت: شهادت سردار سلیمانی یک بشارت برای پیروزی بزرگ و مقدمه‌ای برای ظهور است که آمریکا از منطقه خارج و اسرائیل نابود خواهد شد و با شهادت سردار سلیمانی و ابومهندس المهدی شمارش معکوس نابودی اسرائیل آغاز شده است.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام سیدهاشم الحیدری در تجمع بزرگ سلیمانی‌ها در مصلی ساری با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب و چهلم شهادت سردار سلیمانی، اظهار کرد: امام (ره) وقتی سال 42 شروع کردند تنها یک نفر بود و با یک فریاد شروع کرد سپس شد نهضت و یک حرکت مردمی، سپس منتقل شد به یک حاکمیت و بعد به یک جبهه بزرگ اسلامی.
 
وی بیان کرد: امام(ره) کاری را شروع کرد که امروز یک جبهه است از کشمیر تا نیجریه از لبنان تا یمن که معتقد به امام و ولایت فقیه است.
 
این فرمانده جبهه مقاومت عراق با اشاره به وجود تحریم و فشارهای اقتصادی بر ایران، گفت: ایران با وجود تحریم‌ها اقتصاد قوی نسبت به کشورهای عربی دارد چون اگر روزی نفت تمام شود کشورهای عربی صنعت، بهداشت و دانشی ندارند و همه آنها وابسته به کشورهای غربی هستند.
 
الحیدری با تاکید بر اینکه شما مردم ایران در امنیت کامل قرار دارید و چون به آن عادت کردید به خوبی آن را درک نمی‌کنید، خاطرنشان کرد: این امنیت شما به‌دلیل وجود سردار سلیمانی‌ها و شهدای دیگر زیر پرچم ولایت است.
 
وی به پیروزی‌های جبهه مقاومت در مدت رهبری امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: رهبر شیعیان نیجریه به‌دلیل اینکه تبعیت از ولی فقیه می‌کند و 20 میلیون را شیعه کرد که مقلد حضرت آقا هستند در زندان است.
 
الحیدری تصریح کرد: امام(ره) مثل حضرت علی(ع) نشد که در خانه بنشیند و این به‌دلیل وجود شما مردم ولایت‌مدار بوده است.
 
وی با بیان اینکه در سوریه از 82 کشور داعشی‌های متوحش آمدند و 90 درصد خاک سوریه را گرفتند اما به‌دلیل وجود ولی فقیه که گفت نمی‌گذاریم حرم به خطر بیفتد، سردار سلیمانی را فرستاد و مانع اسیر و اسارت حضرت زینب(س) شد، اظهار کرد: اربعینی که شما می‌روید با وجود سردار سلیمانی، مرجعیت و نیروهای عراقی امنیت آن تامین شد.
 
این فرمانده جبهه مقاومت با تاکید بر اینکه این نظام با درس و گفت‌وگو ایجاد نشد بلکه با خون باکری‌ها و همت‌ها امروز به ثمر نشست، افزود: به شهدای جبهه مقاومت می‌گویند شهید مدافع حرم اما باید گفت شهدای حریم اسلام چون از حریم اسلام حمایت کردند.
 
الحیدری با اشاره به انتقام جبهه مقاومت از آمریکا و هم‌پیمانان آنها، گفت: سردار سلیمانی برای همه مسلمانان بود پس مسئولیت انتقام هم برای همه جبهه مقاومت است.
 
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب چند ساعت بعد از شهادت سردار سلیمانی پیام صادر کردند و اعلام کردند که انتقام خواهیم گرفت، تصریح کرد: این تصمیم اجرا خواهد شد چون رهبری می‌دانست زمان ما زمان این‌عمار نیست چون رهبری عمارها، سلیمانی‌ها، ابومهدی‌ها، سیدحسن نصرالله‌ها، الحوثی‌های زیاد دارد.
 
الحیدری تاکید کرد: باید باور کنیم که شهادت سردار سلیمانی یک بشارت برای پیروزی بزرگ و مقدمه‌ای برای ظهور است که آمریکا از منطقه خارج و اسرائیل نابود خواهد شد و با شهادت سردار سلیمانی و ابومهندس المهدی شمارش معکوس نابودی اسرائیل آغاز شده است.
 
وی با بیان اینکه ما پرچم حاج قاسم را بلند می‌کنیم اما خروج آمریکا از ذهن‌ها نیاز به کار فرهنگی دارد، افزود: بعضی‌ها متاسفانه در منبرها و سخنرانی‌ها در داخل و خارج حرف از ولایت نمی‌زنند و هنوز به این نتیجه نرسیدند که اطاعت از ولی فقیه داشته باشند.
 
فرمانده جبهه مقاومت عراق در پایان خاطرنشان کرد: امروز به حضرت آقا می‌گوییم که شما را رها نمی‌کنیم و جبهه ما جبهه پیروز است و اگر روزی امام حسین(ع) در میدان تنها ماند زمان ما زمان آن فریاد هل من ناصر ینصرنی نیست.

انتهای پیام/


کد مطلب: 413908

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/413908/شمارش-معکوس-نابودی-رژیم-صهیونیستی-آغاز-سردار-سلیمانی-متعلق-همه-جهان-اسلام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com