تاریخ انتشارجمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۱۳۹۰۷
امام جمعه ساری گفت: امروز اسلام در مقابل پدیده‌های نو بی‌تفاوت نیست ولی به اصول خود پایبند بوده و در مرزبندی با دشمنان خود بسیار حساس است، ما نباید فقط نگاهمان به امروز باشد و باید اصول خودمان را در نظر بگیریم.
۰
plusresetminus
انتخابات امنیت و عزت ملی را افرایش می‌دهد
به گزارش بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، اظهار کرد: امام راحل بارها در خصوص نقش زن و مادر در تمامی لحظه‌ها و خصوصا در انقلاب اسلامی تاکید داشته‌اند.
 
وی با اشاره به سالروز فتوای امام(ره) در ارتداد سلمان رشدی، بیان کرد: امام خمینی (ره) فردی به روز بوده که از اصول و مبنای اصلی اسلام عقب ننشست و فتوای قتل سلمان رشدی را صادر کرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: در این مراسم با شکوه شاهد تجلیل از مقام سردار سلیمانی در چهلمین روز شهادتشان بودیم، مردم در مراسم وفات آیت الله طبرسی این عالم خوش نفس هم خوش درخشیدند.
 
لائینی با اشاره به گام دو انقلاب اسلامی گفت: امروز اسلام در مقابل پدیده‌های نو بی‌تفاوت نیست ولی به اصول خود پایبند بوده و در مرزبندی با دشمنان خود بسیار حساس است، ما نباید فقط نگاهمان به امروز باشد و باید اصول خودمان را در نظر بگیریم.
 
وی تاکید کرد: امروز دنیا زبان دموکراسی و مردم سالاری را می‌فهمد، پس ما باید این دموکراسی و مردم سالاری را بر پایه دین و اسلام درنظر بگیریم و از صفر تا صد انتخابات توسط مردم صورت بگیرد، انتخابات نمونه‌ای از جمع ارزش‌ها و مقتضیات امروزی است.
 
خطیب جمعه ساری با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از طرفداران نامزدها تقاضا دارم اخلاق را رعایت کرده و بر مبنای واقعیت تبلیغات کنند، مردم حسن انتخاب داشته و لایق‌ها را شناسایی کنند، حال که شورای نگهبان تایید کرد باید دنبال شایسته‌ترین باشیم.
 
لائینی با تاکید بر اینکه مراقب فتنه‌های جدید توسط دشمن باشیم و با هوشیاری این حرکات را از بین ببریم‌، افزود: نباید شورای نگهبان را زیر سئوال ببریم، انتخابات نماد ملی ما است‌ و تمام مسؤولان از همین انتخابات انتخاب شدند، البته ضعف‌هایی در انتخابات وجود دارد ولی حداقلی است.
 
وی اظهار کرد: انتخابات امنیت و عزت ملی را بالا می‌برد، البته امنیت به نیروهای مسلح و تجهیزات آن نیز بستگی دارد، همان‌طوری که وزارت بهداشت می‌گوید که ویروس کرونا را در پشت مرزها نگه داشتیم که قابل تقدیر است همین کار را سردار سلمیانی و هم‌رزمانشان ویروسی چون داعشی‌ها را در آن سمت مرز کنترل کردند و نگذاشتند وارد ایران اسلامی شود.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ما باید در همه حوزه‌ها قوی شویم، مقام معظم رهبری فرمودند باید قوی شویم تا جنگ نشود و تهدیدات دشمن تمام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲