تاریخ انتشارجمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۱۳۹۰۳
رئیس هواشناسی آمل از ورود سامانه بارشی و کاهش ۳ تا ۶ درجه ای دما هوا در مازندران خبر داد.
۰
plusresetminus
ورود سامانه بارشی با کاهش ۳ تا ۶ درجه دما در مازندران
هوشنگ بهزادی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه نفوذ سامانه بارشی در راه است، گفت: امروز جمعه بویژه بعدازظهر و شب تا بامداد شنبه سامانه بارشی خواهیم داشت.

 وی با بیان کاهش دما تا 3 تا 6درجه، عنوان کرد: وزش باد شدید موقتی که حداکثر سرعت باد بین 40 تا 65 کیلومتر بر ساعت و بارش باران در مناطق پایین دست بین 10 تا  30 میلیمتر که در ارتفاعات و محورهای کوهستانی بارش یرف به همراه مه خواهد بود.

رئیس هواشناسی آمل تصریح کرد: لغزندگی و اختلال در ترددجاده های کوهستانی خواهیم داشت که از همشریان میخواهیم در ترددمحورهای کوهستانی احتیاط لازم را داشته باشند و تجهیزات زمستانی را بهمراه داشته باشند.

وی شروع هفته آینده را صاف تا قسمتی ابری خواند و افزود: یکشنیه نیز یه همین منوال است و روز دوشنبه نیمه ابری خواهد بود که در بعدازظهر و شب ابری با بارش پراکنده و در ارتفاعات با بارش پراکنده برف پیش بینی می شود.

بهزادی ادامه داد: سه شنبه صبح با بارش پراکنده و بتدریج کاهش ابر و در روز  چهارشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری را شاهد خواهیم بود.

وی به مقادیر بارش برف اخیر در آمل اشاره کرد و گفت: بیشترین بارش برف در اندوار با۳۶ سانتی متر برف و بعد آن کنگرج کلا با ۲۶ سانتی متر بوده است.

رییس هواشناسی آمل با بیان این که مجموع بارش باران و برف گزارش شده از ایستگاه های بارانسنجی تحت سرپرستی هواشناسی آمل از زمان نفوذ سامانه بارشی عصر شنبه تا چهارشنبه 23 بهمن بوده است، خاطرنشان کرد: آمل با ۳۶ سانتی متر، پاشاکلا دشت سر 16 سانتی متر،بلیران 39.6 باران همراه بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲