کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جوانان انقلابی برای سردار سلیمانی سنگ‌تمام گذاشتند؛

انتقاد فرمانده سپاه جویبار از برخی محدویت‌ها در برگزاری مراسم اربعین سردار سلیمانی

24 بهمن 1398 ساعت 18:39

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: با اینکه برخی با بهانه‌تراشی، محدویت‌ها و مشکلاتی را در برگزاری مراسم اربعین سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم ایجاد کرده بودند ولی جوانان انقلابی برای برگزاری این مراسم در مدت زمان کوتاه، سنگ تمام گذاشتند که صمیمانه از آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.


به گزارش بلاغ، مهرداد بابایی در مراسم اربعین شهید سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود افزود: مکتب حاج قاسم یک مکتب پویا، زنده، درس‌آموز، انسان‌ساز، دشمن‌ستیز و بصیرت افزا است و امروز در این مراسم جمع شدیم تا ازاین مکتب درس‌ها بیاموزیم این راهی است که تازه شروع شده و عقبگرد ندارد.
 
وی با گلایه از برخی بهانه تراشی‌ها در برگزاری این مراسم در مکان مصلای نمازجمعه گفت: با اینکه برخی با ایجاد محدودیت و مشکلات، موانعی را در برگزاری مراسم اربعین سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم ایجاد کرده بودند ولی جوانان انقلابی برای برگزاری این مراسم در مدت زمان کوتاه، سنگ تمام گذاشتند که صمیمانه از آنان تشکر و قدردانی می‌کنم.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار بابیان اینکه ملت بصیر ایران در آزمون اول که حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن بود سربلند شدند خاطرنشان کرد: انشاءالله با حضور حداکثری در انتخابات و تشکیل مجلسی انقلابی ادامه دهنده راه نورانی شهدا باشیم.
 
بابایی در پایان با تشکر از مردم شهرستان جویبار در برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سردار سلیمانی گفت: از تمامی مردم مؤمن و ولایتمدار شهرستان که در طول این .چهل روز در نقاط مختلف جویبار یاد و نام سردار سهپبد سلیمانی را گرامی‌داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.انتهای پیام/
 


کد مطلب: 413864

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/413864/انتقاد-فرمانده-سپاه-جویبار-برخی-محدویت-ها-برگزاری-مراسم-اربعین-سردار-سلیمانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com