تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۱۳۷۸۶
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: صلاحیت 171 داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در استان تایید شد.
۰
plusresetminus
تایید صلاحیت 171 داوطلب نمایندگی در مازندران/ آغاز تبلیغات از امشب
به گزارش بلاغ، مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: شورای نگهبان اسامی 171 داوطلب نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در استان مازندران اعلام کرد که این اسامی به فرمانداری‌های ۹ حوزه انتخابیه استان ابلاغ شد.

وی افزود: تبلیغات کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت 24 امشب آغاز می‌شود و تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه یکم اسفند ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات استان مازندران از کاندیدا‌ها و طرفدارانشان خواست با عمل و تمکین به قانون، ستاد انتخابات را در برگزاری باشکوه انتخاباتی سالم و پرشور همراهی کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: مکان‌های مشخصی از طرف فرمانداری و شهرداری‌ها در شهر‌ها برای تبلیغات و نصب عکس و پوستر در نظر گرفته شده که کاندیدا‌ها و طرفدارانشان موظف هستند در آن مکان‌ها تبلیغ کنند و از تبلیغات در مکان‌ها و معابر عمومی و خصوصی دیگر پرهیز کنند.

محمدی با اشاره به حضور پرشور مردم ولایتمدار مازندران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان اندیشیده شده و انتظاار از مردم انقلابی و مومن استان اینستکه روز ۲ اسفند نیز با حضور گسترده و پرشور در پای صندوق‌های رای، بار دیگر حمایت خود را از نظام و انقلاب اعلام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲