تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۱۳۷۶۱
لطفی بوشناق، از هنرمندان تونس در حمایت از آرمان فلسطین و محکومیت معامله قرن آمریکا، پیشنهاد مالی اغواکننده در ازای اجرای مشترک با هنرمندان صهیونیست را رد کرده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، یکی از هنرمندان تونس در حمایت از آرمان فلسطین، پیشنها مالی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار را رد کرد.
لطفی بوشناق که به اجراهای هنری در حمایت از فلسطین، مردم و انقلاب‌های عربی معروف است، در گفت‌وگو با رادیو تونس گفت که اجرای موسیقی در فلسطین اشغالی و همچنین اجرای مشترک موسیقی با هنرمند صهیونیست را رد کرده است؛ اجرایی که به گفته او، ۴۰۰ هزار دلار بابت آن قرار بود به او پرداخت شود.
او گفت که مسئله و آرمان فلسطین، آرمان و اصول لا یتغیر او نیز هست. بوشناق در این گفت‌وگو با حمایت از این آرمان گفته است: «من به ایده مرگ معتقدم، نه به دلیل ترس از آن، ولی همواره به این فکر می‌کنم که تاریخ چه خواهد نوشت. تو رهگذری بیش نیستی، ولی مواضع تو است که باقی می‌ماند و تاریخ را نمی‌توان با پول خرید».
لطفی بوشناق متولد سال ۱۹۵۲ در تونس و از هنرمندان ملتزم بوده و در کشورهای عربی و شمال آفریقا به اجراهای خوب و حمایت از آرمان فلسطین معروف است. او با طرح صلح تحمیلی آمریکا در مورد فلسطین معروف به معامله قرن مخالفت کرده و سرودهایی با عناوین «چی خواهی کرد»، «زنگ‌های بازگشت [به فلسطین]» و «مقاومت کن ای فلسطینی» را در کارنامه هنری خود دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲