کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند

22 بهمن 1398 ساعت 17:14

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه نخستین پیام را حضور مردم در همه عرصه‌ها بیان کرد و گفت: مردم نمی‌گذارند برای انقلاب اسلامی، شهدا، یا ولایت فقیه حفره‌ای برای حضور جاهلان و نااهلان باز شود و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.


به گزارش بلاغ، سیدموسی حسین‌نژاد، در جمع راهپیمایان روز 22 بهمن در شهر زیراب، ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا به‌ویژه سالار شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی، با تبریک ایام‌الله به مردم این شهر و خلق یک حماسه بزرگ در شرایط جوی ناپایدار گفت: این شکوه و حماسه در کارنامه این مردم به ثبت رسید.
 
وی با اشاره به چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب که مزین به نام مکتب سلیمانی شد، افزود: نبودن فرزند شایسته انقلاب، این فارغ‌التحصیل مکتب معمار کبیر انقلاب نه تنها خللی در عزم و اراداه مردم ایجاد نکرد بلکه آنها را مصمم‌تر کرد تا حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به مطالعه تاریخ انقلاب دو چهره منفور برای امریکا برشمرد و افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، ملت ما با دو چهره منفور امریکا روبرو بوده و هست و این چهره منفور ناشی از حیثیت دردسارسازی است که امریکا برای بازسازی خود اینهمه فجایع را برای ملت بزرگ ایران رقم زده است.
این مسئول چهره اول امریکا را فتنه‌انگیزی، غائله‌آفرینی، تجزیه‌طلبی، کودتا، ترور و تحمیل جنگ ناجوانمردانه علیه انقلاب اسلامی و ملت برشمرد و خاطرنشان کرد: ملت نشان داد که می‌توانند از این گردنه‌های خطرناک بواسطه رشادت، بصیرت و تکیه بر عنصر توکل و ولایی‌پذیری به‌سلامت عبور کنند.
 
حسین‌نژاد با بیان اینکه چهره دوم امریکا مبتنی بر تقابل همه‌جانبه آنها با انقلاب اسلامی بود، افزود: امریکا از همه ظرفیت‌ها اعم از امپریالیسم رسانه‌ای، نظامی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی علیه انقلاب استفاده کرد و نشان داد که نقطه حمله امریکا فقط متمرکز بر یک جبهه نیست و ملت ایران نیز با خلق حماسه‌ای دیگر در چهل‌ویکمین جشن تولد انقلاب نشان داد که تمام نقشه‌های این ببر کاغدی پوشالی بود.
 
وی با اذعان بر اینکه تمام روسای جمهور قمارباز امریکا علیه انقلاب و ملت توطئه و یک کارنامه سیاسی بر جنایات امریکا ثبت کردند، گفت: امروز این جوشش و خروش و این موج سهمگینی که در راهپیمایی 22 بهمن 98 در نبود سپهبد شهید مردم خلق کردند، نمایش اقتداری است که دنیا را وادار به نظاره کرد و نمی‌توانند این حضور را کتمان کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه نمایش اقتدار مردم و خلق حماسه را کهکشانی از محبت، ارادت و عشق به معمار انقلاب، آرمان‌های شهدا، ولایت فقیه و شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و این نمایش اقتدار را حامل چند پیام واضح به دشمنان خارجی و پیاده نظام آنها در داخل برشمرد و گفت: آنها به یقین برسد که هیچ‌وقت در مقابل موج سهمگین حضور مردم ایران نمی‌توانند دوام آورند و اگر چنین کاری کنند، ملت غیور ایران آنها را از صفحه روزگار محو خواهد کرد.
 
این مسئول نخستین پیام را حضور مردم در همه عرصه‌ها بیان کرد و افزود: مردم نمی‌گذارند برای انقلاب اسلامی، شهدا، یا ولایت فقیه حفره‌ای برای حضور جاهلان و نااهلان باز شود و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند. 
 
حسین‌نژاد پیام دومِ نمایش اقتدار مردم را خطاب به مسئولان دانست و گفت: مسئولان به این درک برسند که اگر قرار است اتفاقی بیافتد باید نکته اتکال آنها در حوزه سیاست داخلی و خارجی با مردم باشد و همه‌چیز را به زلف بیگانگان گره نزنند چراکه مردم این را نمی‌پذیرند.
 
وی در رابطه با پیام آخر این حضور مردم گفت: به برکت خون شهدا، بویژه خون شهدای مقاومت این مردم در مشارکت همه‌جانبه در همه عرصه‌ها با انسجامی مثال‌زدنی عهد و پیمان می‌بندند تا به آرمان‌های شهدا، معمار انقلاب و فرزندانی که جانشان برای صیانت از اسلام در کیلومترها آن‌سوتر در طبق اخلاص گذاشتند و در خون خود غلتیدند، پایبند باشند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه در پایان با اشاره به خلق حماسه مردم در این فضای بارانی و سرد، گفت: دشمن بداند آن خط‌ونشان‌هایی که برای دوم اسفند کشید، محکوم به شکست است و مردم با مشارکت در همه عرصه‌ها خصوصا در دوم اسفند، حمایت خود را از ولایت فقیه و آرمان‌های شهدا اعلام کرده و مشت محکمی بر دهان امپریالیسم جهانی خصوصا امریکای جهان‌خوار می‌زنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 413727

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/413727/مردم-پای-آرمان-های-انقلاب-ایستاده-اند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com