عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری:

پیروزی‌های بیشتری نصیب ملت ایران می‌شود/تمام محاسبات دشمن به هم خورده است

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۱۳۷۰۳
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز این باور شده است یک تجربه 41 ساله، 41 سال است که دست قدرت خدا را در حمایت از پشتیانی از ملت ایران، دنیا شاهد است و این موفقیت‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد و آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:"گام دوم انقلاب یک ارتقا و یک جهش در جهت پیشرفت ملت ایران خواهد بود."
۰
plusresetminus
پیروزی‌های بیشتری نصیب ملت ایران می‌شود/تمام محاسبات دشمن به هم خورده است
به گزارش بلاغ، مراسم شکوهمند راهپیمایی 22 بهمن مردم مازندران امسال با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر استان علوی تبار برگزار شد و پیر و جوان، مرد و زن، دختر و پسر، کودک و نوجوان، مسئول و مردم، کشاورز و کارگر، دکتر و مهندس، معلم و دانشجو، بازاری و صنعت‌گر، همه و همه به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر، عهد مستحکم خود را با ولایت، شهدا و آرمان‌های انقلاب به جهانیان مخابره کنند.

مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال که در 61 شهر، بخش و روستاهای بزرگ مازندران از ساعت 10 صبح در میادین اصلی این مناطق انجام شد؛مردم پس از طی مسیرهای خیابان فردوسی، خیابان رازی، میدان شهید قاسمی و بلوار آزادی وارد میدان امام خمینی(ره) ساری شده و مراسم بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این مکان با سخنرانی «سعید جلیلی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  به پایان رسید.

سعید جلیلی در جمع راهپیمایان 22 بهمن ساری با اشاره به تقارن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: منظور استکبار از سیاست برد برد آن چیزی است که آن‌ها تایید می‌کنند تا منافع نامشروع آن‌ها به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: این کشور‌ها امروز با رسوایی تمام بیان می‌کنند نه تنها درباره دانش هسته‌ای و توان موشکی بلکه درباره امور فرهنگی ایران نیز آن‌ها باید تصمیم بگیرند و حتی اجازه نمی‌دهند که  یک جوان ایرانی در یک صفحه اینستاگرام عکس سردار شهید سلیمانی را  منتشر کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کشور‌های مدعی آزادی به صراحت بیان می‌کنند که یک شهروند ایرانی اگر می‌خواهد پولی را جا‌به‌جا بکند باید از آن‌ها تصمیم بگیرد.

جلیلی مطرح کرد: آژانس بین المللی اتمی ۱۷ بار اعلام کرد ایران تمام توافقات خود را اجرا کرده است اما کشورهای استکباری  می‌گوید من یک طرفه از توافق خارج می‌شوم و هر کاری می‌خواهم انجام می‌دهم.

وی افزود: کشورهای خارجی زمانی از فروختن حتی سیم خاردار به جمهوری اسلامی ایران خودداری می‌کردند اما امروز به جایی رسیدیم که می‌گویند دغدغه ما برد موشک‌های بالستیک ایران است و این نشانه قدرت ملت ایران است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه عربستان سعودی ۲۸ میلیارد دلار در جنگ تحمیلی به صدام کمک کرد، افزود:آن‌ها می‌خواستند بین دو ملت ایران و عراق جدایی بیفکنند،  اما امروز می‌بینند عمیق ترین روابط بین ملت ایران و عراق است.

جلیلی گفت: جمهوری اسلامی ایران پهباد متهاجم آمریکا را سرنگون می‌کند و آمریکا جرأت نمی‌کند چیزی بگوید و این نمایش قدرت ایران است.

وی ادامه داد: تمام محاسبات دشمن به هم خورده است چرا که قدرتی در ایران شکل گرفته است که آحاد مردم در پرتو این انقلاب می‌تواند قدرتی تولید کنند که همه قدرت‌های شیطانی به زانو در بیایند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قدرت‌های استکباری همواره علیه ملت ایران توطئه افکنی داشته و همچنان دارند، گفت: قدرت‌های دنیا در برهه کنونی نیز می‌خواهند امتیازات و منافع ملی و بین‌المللی ایران را از مردم آن سلب کنند.

 جلیلی با بیان اینکه انقلاب اسلامی شجره طیبه‌ای است که اصل آن ثابت است و ملت با قدرت وارد گام دوم انقلاب شده است؛ اعلام کرد: تمام دنیا می‌گویند این ژنرال سلیمانی کیست؟ رئیس جمهور سابق امریکا وقتی داشت کاخ سفید را ترک می‌کرد، در گزارش کاری که می‌داد می‌گفت:"من در این 8 سال ریاست جمهوری‌ام این موفقیت‌ها را داشتم اما در سوریه نتوانستم موفق شوم، چرا؟ بعد بیان می‌کنند: ژنرال سلیمانی."

وی افزود: این ژنرال سلیمانی کیست؟ این شهدای مدافع حرم چه کسانی هستند؟ این بچه‌هایی که از همین سرزمین رفتند و در خانطومان و از همین استان عزیز به شهادت رسیدند، چه کسانی بودند؟ در کدام مکتب غیر از مکتب سلیمانی درس آمدخته بودند که این قدرت را ایجاد کنند که ابر قدرت‌های دنیا همگی می‌آیند در سوریه و یک هدف را دارند و همه‌شان به زمین می‌خورند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این، آن قدرتی است که تولید می‌شود، این بچه‌های مازندران که در حلب، خانطومان و شهرهای سوریه آن رشادت‌ها را خلق کردند، چنین قدرتی را تولید کردند. این عظمت ملت ما است. این است که 22 بهمن یک یوم‌الله است.

جلیلی ادامه داد: 22 بهمن روز خدا است. سرآغاز شروع یک حرکت الهی است، ملتی که ندای الهی را نجابت کرد، امام بزرگوار ما این حرکت الهی را شروع کرد، ملتی به او لبیک گفت و این پیروزی‌ها شکل گرفت؛ این پیروزی‌ها اگر توانست این موفقیت‌های بزرگ را رقم بزند، اگر به تعبیر مقام معظم رهبری این ملت و این حضور این ملت توانست خرج موشک‌های ما باشد، که آن موفقیت‌ها را شکل دهد؛ این ملت و این حضور این ملت می‌تواند گره‌های بزرگ‌تر را هم باز کند.

وی بیان کرد: این حضور می‌تواند موفقیت‌های بزرگ‌تری را هم رقم بزند، می‌تواند انچه را که امروز دشمن به آن امید بسته است که بر ما با وارد آوردن فشار اقتصادی و مشکلات به اهداف شوم خود برسد، آن فشارها را هم ناکام بگذارد؛ ملتی که توانست موفقیت‌های بزرگ را در دفاع مقدس به وجود بیاورد، موفقیت‌های بزرگ را در دفاع و فعالیت‌های نظیر هسته‌ای بوجود بیاورد، امروز در عرصه اقتصاد هم می‌تواند این موفقیت‌ها را تکرار کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  اضافه کرد: آن‌ها همه تلاش خودشان را گذاشتند برای اینکه به اصطلاح بتوانند با فشار اقتصادی، ملت ما را از پای در بیاورند، من خاطرم هست که در اواخر دهه هشتاد، این‌ها شروع کردند و یکی از اهرم‌های آن‌ها، تحریم بنزین بود؛ بله، مثلا ما دیگر نخواهیم گذاشت که ایران دیگر بنزین بخرد و این شد که همان حماسه‌ای که در دفاع مقدس خلق شد، جوانان این ملت، آمدند و در این عرصه تکرار کردند.

جلیلی عنوان کرد: یک جوان 36 ساله با عده‌ای از جوانان که متوسط سنی آن‌ها، 30 سال بود، پالایشگاه ستاره خلیج فارس را شروع به راه اندازی کردند و امروز بعد از کمتر از 10 سال همان پالایشگاه دارد روزانه 41 میلیون لیتر بنزین تولید می‌کند، آن‌ها می‌دانند با چه ملتی روبرو هستند.

وی اعلام کرد: این نیست که فقط در عرصه نظامی یا فلان موضوع دفاعی باشد، در عرصه‌های اقتصادی ملت ما می‌تواند موفقیت‌های بسیار بزرگ را رقم بزند، چرا؟ چون ملت ما نگاهش به قله‌ها است؛ انقلاب برای این نبود که به حداقل‌ها اکتفا کند، انقلاب برای این بود که ملت ما به آن قله‌های پیشرفت، قله‌های رفاه و قله‌های امنیت برسند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز این اعتراف خود آن‌ها است، در منطقه‌ای که می‌گویند نا امن است، ایران امن‌ترین کشور منطقه است، در منطقه‌ای که خود آن‌ها اعتراف دارند مملو از رژیم‌های استبدادی است، ایران شده است یک نمونه مردم سالاری در دنیا که یک نمونه مردم سالاری دینی را در دنیا دارد نشان می‌دهد؛ ملت ما نشان دادند که خودشان انتخاب می‌کنند، خودشان از استقلال و آزادی خودشان حمایت می‌کنند، نه برای یک صفحه اینستاگرام، نه برای یک تراکنش بانکی، که نگاه به قله‌ها، حرکت‌های بزرگ‌تر را رقم خواهند زد که امریکا و هم‌پیمانانش جا خواهند ماند.

جلیلی تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری به درگاه الهی گواهی می‌دهند که این ملت، طی این 41 سال، ملتی صبار و شکور بود این یک تعارف نیست، یک حقیقت است، ملتی که به خوبی درک کرد این حرکت بزرگ خودش را، شکر کرد این توفیق بزرگ الهی را که به دست اورده است؛ ملتی که امروز خدا آن را دوست دارد و او هم تمام تلاشش این است که ارزش‌های الهی را دنبال کند و این ملت امروز چنین افتخاری را دارد.

وی تاکید کرد: این ملت خواهد توانست موفقیت‌های بزرگتر را رقم بزند، این ملت حقیقتا آن چیزی را که در معارف دینی‌مان می‌خواندیم، در زیارتمان به ائمه معصومین(ع) می‌خواندیم، در این 41 سال به خوبی نشان داد که انتخاب او انتخاب اسلام و آموزه‌های دینی بوده است؛ تمام توان خودش را به کار گرفت تا دین خودا را یاری کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: امروز هم همه دنیا شاهد است که ملت ما خودش بهتر از همه گواهی می‌دهد که آنچه را باور داشت، تجربه‌اش شده است، اگر روزی باور داشت که اگر خدا را یاری کند، خدا او را یاری خواهد کرد، امروز این باور شده است یک تجربه 41 ساله، 41 سال است که دست قدرت خدا را در حمایت از پشتیانی از ملت ایران، دنیا شاهد است و این موفقیت‌ها روز به روز بیشتر خواهد شد  و آنگونه که مقام معظم رهبری فرمودند:"گام دوم انقلاب یک ارتقا و یک جهش در جهت پیشرفت ملت ایران خواهد بود."

جلیلی یادآور شد: پیروزی‌های بیشتر و بیشتری نصیب ملت ایران خواهد شد و این ملت با همین موفقیت‌ها و با همین پیروزی‌ها، پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام عصر(عج) خواهد سپرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴