تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۱۳۶۳۰
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با بیان اینکه در پی وزیدن تندباد روز گذشته، به سقف 5 واحد مسکونی در تنکابن و کلاردشت خسارت وارد آمد؛ گفت: ارزیابی خسارت‌های اخیر تندباد و باران شدید در مازندران در حال بررسی است.
۰
plusresetminus
خسارت تندباد به 5 خانه مسکونی در کلاردشت و تنکابن/مدارس کلاردشت و بندپی تعطیل شد
علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت استان پس از سرد شدن بیش از 10 درجه‌ای دما طی روز گذشته و امروز و همچنین افزایش نزولات آسمانی در مازندران اظهار کرد: تمامی راه‌های اصلی و فرعی در مازندران علیرغم بارش‌های یکی-دو روز اخیر باز است.

وی افزود: تمام راه‌های روستایی دارای سکنه که تردد در مسیرهای روستایی انجام می‌شود باز است و ممکن است مسیرهای منتهی به روستاهای خالی از سکنه و کم تردد در برخی مناطق بالادست به‌طور موقت مسدود باشد اما تاکنون گزارشی در این خصوص دریافت نکردیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به  وزیدن تندباد در مازندران، حدود 5 واحد مسکونی در تنکابن و کلاردشت از نظر سقف و سربندی خانه‌ها خسارت دیدند.

احمدی ادامه داد: کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ارزیابی خسارت‌های اخیر تندباد و باران شدید در مازندران را بررسی  و پس از آن تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به خسارت دیدگان پرداخت می‌شود.

وی گفت: تمامی مدارس مقاطع گوناگون تحصیلی طی روز جاری در کلاردشت و بندپی شرقی بابل تعطیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷