کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در مرز میرجاوه

20 بهمن 1398 ساعت 21:30

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۲ تن و ۹۵۴ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر در مرزهای استان سیستان و بلوچستان خبر داد.



به گزارش بلاغ، سردار قاسم رضایی اظهارکرد: بامداد روز گذشته مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه و برنامه‌ریزی این باند حرفه‌ای برای انتقال و ترانزیت محموله سنگین موادمخدر به مقصد کشورهای اروپایی مطلع شدند و با تشدید اقدامات کنترلی و برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، این موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: برای انهدام این باند بزرگ قاچاق موادمخدر، هنگ مرزی میرجاوه، مسیرهای تردد قاچاقچیان را شناسایی کردند و با اعزام چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه را در کنترل خود قرار دادند.
فرمانده مرزبانی ناجا ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه خودروی حامل مواد مخدر را در مناطق صعب العبور مرزی شناسایی و با اجرای آتش سنگین و درگیری مسلحانه آن را متوقف کردند.
رضایی با بیان اینکه قاچاقچیان با توجه به تاریکی شب و صعب العبور بودن منطقه از محل متواری شدند، اظهارکرد: در این عملیات‌، جان بر کفان مرزبانی موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، ۲ تن و ۹۵۴ کیلو و ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۴۶۹ کیلوگرم تریاک و ۴۸۵ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش را به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف کنند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی از کشورهای غربی و اروپایی با قاچاق خانمانسوز مواد مخدر مبارزه می‌کند و خواسته ما از ملت‌های اروپایی این است که مبارزه با قاچاق افیونی را از دولت‌های خود مطالبه کنند.
 


کد مطلب: 413558

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/413558/کشف-بیش-۲-تن-انواع-مواد-مخدر-مرز-میرجاوه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com