بار دیگر ارسال پیام انفعال به دشمن

واعظی: آماده مذاکره‌ایم!

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۱۳۵۳۷
با وجود گستاخی، زیاده‌خواهی و بدعهدی چندین‌بار اثبات‌شده آمریکا، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور می‌گوید: درهای مذاکره را نبسته‌ایم!
۰
plusresetminus
واعظی: آماده مذاکره‌ایم!
به گزارش بلاغ، محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور در جمع بازرگانان و فعالان اقتصادی استان گلستان در گرگان گفت: در کنار مقاومت برابر دشمنی‌ و فشار اقتصادی آمریکا درهای مذاکره را نبسته‌ و آمادگی داریم در شرایط برابر و عادلانه با گفت‌وگو مشکلات را حل کنیم و تردیدی نداریم که از این مرحله سخت عبور خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری افزود: شرایط امروز کشور با وجود اعمال تحریم‌های همه‌جانبه به مراتب بهتر از سال گذشته است و این نشان می‌دهد که مسیر  انتخاب شده از سوی نظام و حرکت به سوی خودکفایی و افزایش و رونق تولید در کنار مقاومت ملی، انتخاب درستی بوده که این راه همچنان ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تصمیم رهبری، دولت و مردم در برابر این تحریم مقاومت و پشتیبانی از یکدیگر است تا دشمن به اشتباه خود در اتخاذ تصمیم اشتباهش پی برده و از راه در پیش گرفته بازگردد.

واعظی گفت: آمریکا در ابتدای تحریم و فشار حداکثری علیه ایران ۱۲ پیش شرط برای مذاکره گذاشت اما اکنون که از اقدامات خصمانه خود نتیجه نگرفته بدون هیچ پیش‌شرطی خواستار مذاکره است.

برخلاف اظهارات واعظی که می‌گوید آمریکا از اقدامات خصمانه خود نتیجه نگرفته؛ این رژیم خونخوار و مستکبر وقتی می‌بیند حتی پس از ترور میدان‌دار اصلی مبارزه با تروریسم و سردار عالیقدر مقاومت، دولت از کوک ساز مذاکره دست‌بردار نیست، نتیجه دلخواه خود را گرفته است. جوری از مذاکره می‌گویند که گویا تازه بر سر کار آمده‌اند و هنوز برجامی منعقد نشده است.

آقایان! آمریکا با همدستی اروپا سرتان را کلاه گذاشت، صنعت هسته‌ای را نابود کرد، تحریم‌ها را از قبل بیشتر کرد، آخر هم مثل دستمال کثیف برجام را دور انداخت و سقف خواسته‌اش از ایران را حذف توان موشکی و نقش‌آفرینی منطقه‌‎ای اعلام کرد. شما مگر قصد برآورده کردن هدف ترامپ را دارید که از مذاکره می‌گویید؟ اصلا مگر اقتدار موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران ملک طلق شماست؟
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴