تاریخ انتشارجمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۱۳۴۱۳
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اقدام ناجوانمردانه آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و واکنش جهانی به این ترور دولتی، گفت: مردم سراسر جهان با واکنش بی‌نظیر و میلیونی خود، پاسخ شگفت انگیزی به اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی دادند و اثبات کردند قدرت نظامی و رسانه‌ای نمی‌تواند باور مردم به حقانیت و مظلومیت این سردار شهید را تغییر دهد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، محمد خدادی در دیدار با ناصر قندیل سردبیر روزنامه «البناء» لبنان و سرکیس نعوم روزنامه‌نگار لبنانی، درباره توسعه تعاملات رسانه‌ای دوکشور به‌منظور ایجاد درک متقابل در شرایط حساس و پیچیده امروز جهان گفت: اگر در گذشته جریان اخبار و اطلاعات حول یک موضوع مشخص و درباره یک کشور یا یک منطقه خاص صورت می‌گرفت، در حال حاضر شرایط بین‌المللی به‌گونه‌ای از ثبات و آرامش خارج شده است که کسی نمی‌داند در این لحظه چه رویدادی و در چه منطقه‌ای از دنیا در حال وقوع است این امر ناشی از عملکرد منفی ایالات متحده و هم‌دستان ستیزه‌جو و مستکبرش در جهان و منطقه است.
او افزود: در حال حاضر به واسطه تحولات ایجاد شده در حوزه فن آوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطاتی، اخبار رویدادها به سرعت از طریق منابع غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی به گردش در می‌آید و در این میان نقش مردم نیز حائز اهمیت بسیاری است.
خدادی درباره اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی و واکنش پرشور مردم به آن گفت: مردم سراسر جهان با واکنش بی‌نظیر و میلیونی خود پاسخ شگفت انگیزی به اقدام آمریکا در ترور سردار سلیمانی دادند و اثبات کردند قدرت نظامی و رسانه‌ای نمی‌تواند باور مردم به حقانیت و مظلومیت این سردار شهید را تغییر دهد. ایران هیچگاه شروع‌کننده درگیری‌ها نبوده و همواره به صلح و ثبات منطقه کمک کرده است. در دوران پس از انقلاب ما درگیر جنگ شدیم و موشک خوردیم، بعد خودمان اقدام به ساخت موشک کردیم؛ به عبارتی در مقابله با دشمن، آموختیم که روی پای خود بایستیم.
وی افزود: در طول چهار دهه گذشته با توجه به ناامنی در منطقه، جمهوری اسلامی ظرفیت ضدتروریستی خود را برای مقابله با جریاناتی چون داعش تقویت کرد و برای ثبات منطقه به کار برد. تجربیاتی را که ما از عملیات‌های دفاعی به‌دست آوردیم دیگران توسط مانورهای نظامی کسب کردند. امروز هم با همه توان برای آرامش و امنیت ایران و منطقه در کنار ملت‌ها هستیم.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴